Beantwoord

Chatten werkt niet via MijnKPN app

• 31 augustus 2017
  • 2 reacties
  • 327 keer bekeken

Ik probeer via mijn kpn app een chat te starten maar deze functie werkt niet bij mij?

Admin: topic verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door Erik_ 3 september 2017, 13:58

Ha Sijsje, goede vraag! De chatfunctie zit sinds kort ingebouwd in de MijnKPN app. Omdat deze nog zo nieuw is willen we dit eerst nog testen. Daarom doet hij het op dit moment nog maar bij een beperkt aantal mensen. Dit zal later worden uitgebreid tot uiteindelijk iedereen via de app kan chatten. Oftewel, nog even afwachten 🙂 In de tussentijd kun je hier mijn chatcollega's vinden. En je mag eventuele vragen natuurlijk ook altijd hier op het forum stellen.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Ha Sijsje, goede vraag! De chatfunctie zit sinds kort ingebouwd in de MijnKPN app. Omdat deze nog zo nieuw is willen we dit eerst nog testen. Daarom doet hij het op dit moment nog maar bij een beperkt aantal mensen. Dit zal later worden uitgebreid tot uiteindelijk iedereen via de app kan chatten. Oftewel, nog even afwachten 🙂 In de tussentijd kun je hier mijn chatcollega's vinden. En je mag eventuele vragen natuurlijk ook altijd hier op het forum stellen.
Hoi Sijsje,

Op deze link kan je met een KPN Medewerker chatten: https://www.kpn.com/service/stel-je-vraag-online.htm

Je kan ook eventueel met KPN bellen,Chatten,Facebook,Twitter met KPN contact opnemen.

Met vriendelijke groet,
Marijn F

Reageer