Om in te loggen bij Mijn KPN op mijn mobiel moet ik een cijfercode intikken. Die heb ik sinds de laatste keer dat ik wel in kon loggen niet verandert maar nu geeft hij aan 'cijfercode is onjuist'.
Hallo @Chakka
Helaas heeft "hij" gelijk en dus zal je in de MijnKPN App een nieuwe cijfercode moeten instellen.
Klik eerst op "Cijfercode verwijderen", daarna inloggen met je KPN ID en dan de gewenste code (opnieuw) invoeren.
Hey @Chakka, welkom op het KPN forum. Hier helpen we je graag. Ik zie dat Ruud je al perfect heeft geholpen, well done 🙂 Ik heb het antwoord van RBxx gemarkeerd als beste antwoord. Kom je nog eens terug als je nog een vraag hebt? 🙂
Top, zeker doen @Chakka. Mogelijk is de vraag als eens door de community opgelost, je kunt je via een eerder aangemaakt topic achter het antwoord komen (gemarkeerde post bovenaan). Maak daarvoor gebruik van de zoekbalk bovenaan. En anders dan start je zelf weer een topic, we helpen hier graag 🙂
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.