Beantwoord

Cijfercode inloggen MijnKPN klopt niet, wat te doen?

  • 26 May 2019
  • 7 reacties
  • 3395 keer bekeken

Om in te loggen bij Mijn KPN op mijn mobiel moet ik een cijfercode intikken. Die heb ik sinds de laatste keer dat ik wel in kon loggen niet verandert maar nu geeft hij aan 'cijfercode is onjuist'.

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid topic
icon

Beste antwoord door RBxx 26 May 2019, 22:44

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hallo @Chakka
Helaas heeft "hij" gelijk en dus zal je in de MijnKPN App een nieuwe cijfercode moeten instellen.
Klik eerst op "Cijfercode verwijderen", daarna inloggen met je KPN ID en dan de gewenste code (opnieuw) invoeren.
Hallo Ruud,

Dank je wel voor je hulp het is gelukt met jou informatie.

groetjes Chakka.☺️
Reputatie 7
Badge +21
Graag gedaan, succes!
Reputatie 7
Hey @Chakka, welkom op het KPN forum. Hier helpen we je graag. Ik zie dat Ruud je al perfect heeft geholpen, well done 🙂 Ik heb het antwoord van RBxx gemarkeerd als beste antwoord. Kom je nog eens terug als je nog een vraag hebt? 🙂
Ja ik kom zeker weer terug heb niet vaak een vraag maar mocht het nodig zijn dan weet ik nu de weg.
Dank je wel voor je bericht.👍🏽
Reputatie 7
Top, zeker doen @Chakka. Mogelijk is de vraag als eens door de community opgelost, je kunt je via een eerder aangemaakt topic achter het antwoord komen (gemarkeerde post bovenaan). Maak daarvoor gebruik van de zoekbalk bovenaan. En anders dan start je zelf weer een topic, we helpen hier graag 🙂
Dank je en tot ziens.

Reageer