Beantwoord

Code kwijt van mobiele telefoon, pukcode krijg ik niet te zien

  • 30 December 2019
  • 3 reacties
  • 191 keer bekeken

ik ben miijn code kwijt voor mijn mobiele telefoon met abonnement … maar de pukcode krijg ik niet te zien … heb een account aangemaakt bij mijnKPN … maar dat levert niets op … hoe kom ik nu aan die pukcode … kunnen ze mij dat dan niet via e-mail  toesturen …

icon

Beste antwoord door RBxx 30 December 2019, 13:38

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @pukcode niet te zien krijgen

Op de KPN website kan je via dit formulier ook zonder MijnKPN en KPN-ID een pukcode opvragen.

Je hebt alleen 06-nummer en simkaartnummer nodig. Succes!

Reputatie 7
Badge +21

Goedenavond @pukcode niet te zien krijgen, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Wat lastig dat je jouw pukcode kwijt bent! Je hebt het kaartje waar je destijds het simkaartje uitgedrukt hebt ook niet meer? Daar staat hij namelijk ook op! 

Is het inmiddels al gelukt met de link van Ruud hierboven? Anders dan zoek ik het ook graag voor je op, maar dan is er wel enige verificatie nodig. Het beste kan je dan even bellen met 0800-0402 (je moet je simkaartnummer onder andere doorgeven) en contact opnemen via onze LiveChat functie.

Ik hoor graag van je!

Reputatie 7
Badge +21

@pukcode niet te zien krijgen, ik heb helaas geen reactie meer gezien. Kan je aangeven of je inmiddels je pukcode alweer hebt gevonden of ontvangen?

Reageer