Beantwoord

Contact e-mailadres wijzigen

  • 13 March 2019
  • 5 reacties
  • 3612 keer bekeken

Graag zou ik het e-mailadres waar mijn factuur naar toe wordt gezonden wijzigen naar een ander alias e-mailadres wat ik heb.
Ik begrijp uit door mij gevonden info op dit forum dat het mogelijk is dit in MijnKPN aan te passen.
Als ik inlog met mijn e-mailadres kom ik op gegeven moment bij mijn ID-gegevens, naam, e-mailadres en telefoonnummer.
daar kun je ook wijzigen aanklikken.
Klik ik op wijzigen e-mail, dan kom ik in het wijzigingsscherm, maar daar wordt aangegeven dat ik daarmee mijn "Gebruikersnaam" wijzig.
Wijzig ik daarmee alléén mijn contact e-mailadres voor facturen en informatie of betekent dit ook dat ik daarmee automatisch mijn inlognaam in MijnKPN wijzig??
icon

Beste antwoord door Susan_ 17 March 2019, 09:59

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen Helkon, welkom op het Forum en goed dat je jouw vraag hier stelt.

Op het moment dat je gaat inloggen op MijnKPN, zie je de gegevens waarmee je jouw KPN ID hebt aangemaakt. Wijzig je daar iets in, dan wijzigt óók je inlog. Wil je alleen jouw contact e-mailadres aanpassen, dan kan dat door contact op te nemen met KPN. Dit kan via 0800-0402 of onze LiveChat functie 😉

Ik kan het helaas niet voor je regelen aangezien er een verificatie voor nodig is, en dat lastig (en trager) gaat via het Forum.

Kan ik je hier nog wel bij helpen, dan hoor ik het graag!
Goede middag Susan,

Duidelijk antwoord, bedankt.
Dat met het aanpassen van het e-mailadres in je ID-scherm zowel contact e-mailadres als wel ook je inlognaam voor MijnKPN veranderd is géén probleem, dus één aanpassing zal voldoende zijn.
Was mij niet direct duidelijk dat die twee in principe gekoppeld zijn. Voor zowel contact e-mail en inlognaam beide een ander e- mail adres heeft voor mij geen toegevoegde waarde.

Nogmaals dank voor de snelle reactie
Antwoord is zoals gezegd duidelijk.
Heb ik toch nog een aanvullende vraag.
Kan ik voor het e-mailadres in MijnKPN voor contact en inlog behalve een @planet.nl of @kpnplanet.nl en dergelijke aliassen ook een ander adres, bijvoorbeeld een @gmail.com adres gebruiken ??
Of moet het persé een KPN gerelateerd adres zijn??
Reputatie 7
Badge +21
@Helkon, geen probleem! Je kan elk e-mailadres gebruiken! Dus het hoeft geen KPN mailadres te zijn. Dit is ook niet te doen eigenlijk.. Veel klanten nemen alleen een mobiel abonnement bij KPN af, en dan krijg je geen toegang tot KPN mail.
Susan
Duidelijk, achteraf ook logisch zoals je voorbeeld aangeeft, maar daar heb ik niet bij stilgestaan.
Opnieuw bedankt voor je snelle reactie

Reageer