Beantwoord

Contact-emailadres wijzigen, kan ik dat zelf?

  • 9 January 2021
  • 8 reacties
  • 1663 keer bekeken

Ik wil de facturen van KPN op een ander e-mailadres ontvangen.

Kan ik dat zelf ergens wijzigen? Alles wat ik probeer op ‘Mijn KPN’ lukt niet door de vaste keuzes die krijgt.

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 17 January 2021, 15:46

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Hallo @PenYH , dat kan een moderator voor je regelen, vul in het privédeel van je profiel je postcode/huisnummer/klantnummer en het oude en nieuwe emailadres in, dan komt een moderator er op terug.

Voor een snelle(re) reactie kun je ook bellen,0800 0402.

Succes.

Hallo @JanD, bedoel je het profiel van dit forum of van ‘mijn KPN’?

Bovendien, dat chatten met KPN is erg vermoeiend aangezien het soms moeilijk is om aan de ‘digitale assistent’ uit te leggen wat je precies wil 🥴.

Hallo @JanD, bedoel je het profiel van dit forum of van ‘mijn KPN’?

Bovendien, dat chatten met KPN is erg vermoeiend aangezien het soms moeilijk is om aan de ‘digitale assistent’ uit te leggen wat je precies wil 🥴.

Hallo @PenYH , je profiel van het forum.

Succes.

 

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @PenYH! De wijziging van een e-mailadres kun je telefonisch doorgeven aan onze klantenservice: ! 



Admin: antwoord aangepast. Het wijzigen van het e-mailadres kan via onze telefonische klantenservice.

Reputatie 7
Badge +16

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!

Hallo @Shyrin_ ,

Na het overlijden van mijn schoonvader heb ik mijn eigen e-mailadres voor de facturen ingesteld (weet niet meer hoe).

Ik wil dit nu veranderen in het e-mailadres van mijn schoonmoeder dus kan niet mijn eigen profiel op dit forum aanpassen.

Is er een telefoonnummer wat ik kan bellen?

Groet,

Peter

Reputatie 7
Badge +16

Ja zeker: wij zijn telefonisch bereikbaar op het gratis nummer 0800 0402. 
Maandag t/m vrijdag 08:00 tot 18:00 uur
Zaterdag 08:00 tot 17:00 uur


Admin: contactmogelijkheden en openingstijden klantenservice

@Shyrin_  Dankjewel.