Beantwoord

Contactgegevens aanpassen lukt niet

  • 8 July 2020
  • 2 reacties
  • 70 keer bekeken

Wil graag contact, om het e-mail adres aanpassing 

****lukt mij gewoon niet het moet worden :

****************

Klantnummer *********

*admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Susan_ 10 July 2020, 12:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedemiddag @Rinikerkhof, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

In principe moet je het contact e-mailadres gewoon kunnen aanpassen in de MijnKPN omgeving. Als ik het klantnummer en nu bij pak zie ik dat er gisteren een mail uitgegaan is om het e-mailadres te wijzigen, is dat dus inmiddels gelukt? Want dat e-mailadres komt niet overeen met wat jij in het Forum profiel hebt staan. Kan ik hier nog bij helpen, of is het inmiddels al wel gewijzigd en dus opgelost?

Mocht ik nog kunnen helpen, wil je dan jouw Forum profiel nog wel even verder aanvullen met naam en postcode + huisnummer in verband met de verificatie?

Reputatie 7
Badge +21

@Rinikerkhof ik heb helaas geen reactie meer gehad. Als je jouw profiel nog even verder aanvult help ik je graag verder!