Beantwoord

Contract verlenging met iPad

  • 26 May 2020
  • 5 reacties
  • 438 keer bekeken

Goedemorgen, Ik wil graag mijn mobiel abonnement verlengen en daarbij een iPad nemen. Bestaat deze mogelijkheid bij jullie?

 

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 2 June 2020, 14:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hallo @EdgarS , nee dat kan niet, want een Ipad is een tablet en geen mobiele telefoon.

 

 

Dit is een reactie die nergens op slaat want beste JanD als er in een iPad ook een simkaart kan dan lijkt mij dat ook mobiel of ……...

Dit is een reactie die nergens op slaat want beste JanD als er in een iPad ook een simkaart kan dan lijkt mij dat ook mobiel of ……...

Hallo @EdgarS , daar maak je een denkfout, tablets met SIM-kaarten bestaan inderdaad, maar die kunnen/mogen alleen gebruikt worden voor dataverkeer en niet voor bellen, daar zijn ook speciale simkaarten voor die met 097 beginnen en niet met 06.

Een verkoper behoort ook altijd te vragen waar je de simkaart voor nodig hebt, bij een tablet zal hij/zij alléén een data-simkaart verkopen omdat er een tekort dreigt/is aan 06-nummers.

Ik hoop dat je zo voldoende ingelicht bent.

Succes.

 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @EdgarS!

Ik zie dat @JanD al uit heeft gelegd dat het niet mogelijk is om een mobiel abonnement te verlengen en daarbij een tablet te kiezen in plaats van een mobiele telefoon. In een tablet gaat geen normale mobiele simkaart met een 06-nummer, maar een ‘data only’ simkaart met een 097 nummer waarmee geen telefoongesprekken gemaakt kunnen worden. Zodoende horen een mobiel abonnement en een tablet niet bij elkaar en is het verlengen van een mobiel abonnement alleen mogelijk met een mobiele telefoon of als sim only.

Als je huidige toestel nog helemaal goed is, kan je overwegen om voor een sim only te gaan en dan los een iPad bij te kopen. Dat kan ook via onze tablet shop :slight_smile:

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je ontvangen en hoop dat dit inhoudt dat het nu helemaal duidelijk is! Als je toch nog vragen hebt, trek dan vooral weer aan de bel :slight_smile: