Beantwoord

CRM probleem icb mijnkpn app

• 8 juni 2017
  • 17 reacties
  • 385 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +15
Hoi,

Binnen mijn kpn krijg ik een aanbieding waar ik niks aan heb gezien ik niet aan de voorwaarden kan voldoen. Daarnaast komt deze aanbieding elke keer terug nadat je het weg klikt.

Het is een klein bugje maar ik denk dat het wel handig is om dit te melden ?

Hier een screenshot van de desbetreffende aanbieding die ik krijg.

icon

Beste antwoord door Erik_ 15 juni 2017, 15:51

S8+? :D

Tevens heb ik antwoord terug. Het gaat inderdaad niet helemaal goed met de targeting. Ze hebben gevonden waar dit zit en het zal verholpen worden in de komende release van de app ergens in juli. In de tussentijd moet je er helaas even mee leven. Wel blijft de banner maximaal 14 dagen zichtbaar, dus je hoeft niet tot aan de release hier tegenaan te kijken 🙂
Bekijk origineel

17 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Ik vermoed eigenlijk dat dit een stukje promotie is. Dat we dit pushen naar, bijvoorbeeld, alle klanten met een toestel. Waarbij we dan dus ook degenen meenemen die hun toestel al langer dan 14 dagen hebben. Maar het ijkt me sowieso dat het moet wegblijven nadat je het wegtikt. Ik leg het voor aan de MijnKPN appdevelopers en kom er op terug.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Erik!

Bedankt voor je bericht. Het is zeker een stukje promotie - Persoonlijk denk ik dat ik het gekregen heb omdat ik m'n abbonement heb aangepast in de afgelopen 14 dagen. Op zich is er niks mis met een stukje promotie maar het is wel handig om het aan te bieden aan mensen die er "iets aan hebben". Anders kan ik, als klant op een gegeven moment blind worden voor dit soort meldingen en dat lijkt mij niet de bedoeling 🙂

Daarnaast kan een verkeerd getargette promotie voor een stukje teleurstelling zorgen (Stel dat ik het wil aanschaffen en achteraf toch niet aan de voorwaarde voldoe, tja - daar wordt je niet blij van).

Hij blijft nu wel lekker weg maar het is inmiddels weer een dagje later 😛
Reputatie 7
Badge +18
50 GB???? :S Je zit pas op 3015 MB! Krijg jij niet op in 22 dagen. 😛 Hahaha! :$

Heb ik nog wel een ander opmerking. @Erik_Waarom wordt nog steeds "MB" gebruikt? En niet "GB". Want ik zie bij @SjorsK staan 50000 MB, en niet 50 GB. Misschien een idee om dit mee te nemen naar de MijnKPN appdevelopers En heb je 1000 MB verbruikt, dat er dan staat 1 GB. En als die dan 1100 MB heeft verbruikt: 1,1 GB

Of zit hier een strategie achter dat er alleen met MB's wordt gewerkt, en niet met GB's?
Reputatie 7
Badge +15
...Ik heb wifi maar uitgezet want dat kost stroom 😛

Leuk idee dennis, persoonlijk vindt ik het handiger als het in MB's wordt weergegeven 😛 maar 't is een beetje off-topic. Is het een idee om daar een appart topic voor aan te maken? 🙂
Reputatie 7
Badge +18
Leuk idee dennis, persoonlijk vindt ik het handiger als het in MB's wordt weergegeven 😛 maar 't is een beetje off-topic. Is het een idee om daar een appart topic voor aan te maken? :) @SjorsK Ik denk dat daar een nieuw topic niet voor nodig is, omdat @Erik_het denk ik met 1 verhaaltje het kan uitleggen. Vandaar dat ik het maar even op deze topic vraag. 😳
Reputatie 7
Badge +28
Goede aanvullende opmerkingen, Sjors. Dat zijn beslist punten om rekening mee te houden. Ik neem ze mee.

Dennis, MB's is bewust gekozen. Door het zo uit te schrijven kunnen we met meer detail aangeven wat het verbruik is.
Reputatie 7
Badge +15
Voor een kleine vraag is het geen probleem maar het is een goede basis voor een langere discussie en ik wil dit topic niet derailen dus ik moet me inhouden om er niet inhoudelijk op in te gaan 😉 Dus ik voeg me gewoon bij het comentaar van erik want zoiets wou ik ook zeggen (Alleen met iets meer woorden 😛 ) 😛

@Erik_ Topper! 🙂
Reputatie 7
Badge +18
Dennis, MB's is bewust gekozen. Door het zo uit te schrijven kunnen we met meer detail aangeven wat het verbruik is. Dank voor de uitleg @Erik_, 😳
Reputatie 7
Badge +28
De banner maakt inderdaad deel uit van een targeted promotie. Hij zou alleen moeten verschijnen bij klanten die in de afgelopen 14 dagen een toestel hebben aangeschaft en geen verzekering. Daar gaat dus iets niet helemaal goed. Daar gaan ze nu naar kijken :)

Het niet wegblijven lijkt een eenmalige bug.
Reputatie 7
Badge +15
Zoiets had ik al verwacht, het kon niet bewust zijn 🙂
Reputatie 7
Badge +15
De reclame wordt weer gepushed. Ik mag hem helaas niet weg klikken :(

Reputatie 7
Badge +28
Ik geloof dat het stiekem een teken is dat je een nieuwe telefoon moet kopen :D

Serieus antwoord: ik heb het doorgezet naar de collega die hier over gaat. Ze waren de targeting van de banner aan het nakijken, maar daar was verder nog geen uitsluitsel over.
Reputatie 7
Badge +15
Haha. Ik heb een S7 die ik nog geen half jaar heb :8 veel beter kan het niet :8
Reputatie 7
Badge +28
S8+? :D

Tevens heb ik antwoord terug. Het gaat inderdaad niet helemaal goed met de targeting. Ze hebben gevonden waar dit zit en het zal verholpen worden in de komende release van de app ergens in juli. In de tussentijd moet je er helaas even mee leven. Wel blijft de banner maximaal 14 dagen zichtbaar, dus je hoeft niet tot aan de release hier tegenaan te kijken 🙂
Reputatie 7
Badge +15
Haha, mijn budget is inmiddels op :8 Laten we maar niet te snel geld gaan uitgeven. Bovendien mag ik van KPN niet verlengen dus tja, wat heeft KPN d'r aan? 😛

Fijn om te horen dat ze het tackelen! 🙂 Ik hou het even 15 dagen en dan meld ik of de banner foetsie is. Geduld is een schone zaak 🆒
Reputatie 7
Badge +28
😃 Prima!

Markeer ik alvast een antwoord. Als de banner toch langer blijft staan dan zie ik je hier weer terug.
Reputatie 7
Badge +15
De banner is weg. Ik roep wel als ie weer terug komt 🆒

Reageer