Voor mij heeft het helaas niet gewerkt. De hoeveelheid data die aan mijn abonnement gekoppeld is, is niet zichtbaar in de app. Misschien heeft KPN nog andere suggesties?
Hoi Lapis, welkom op het forum! We hebben wat storing gehad met de MijnKPN waardoor je last kon hebben van ontbrekende gegevens. Dit is nu weer verholpen, dus ik ga ervan uit dat je data in de app weer goed zichtbaar is. Als dit toch niet zo is, laat het weten, dan kijken we verder.
Goedemiddag Erik, inderdaad, een wonder maar alles is nu opgelost, top!
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.