Beantwoord

Dataverbruik MijnKPN niet zichtbaar

  • 14 April 2021
  • 21 reacties
  • 182 keer bekeken

Reputatie 1

Al enige weken last van dat het verbruik van al mijn abonnementen niet zichtbaar is.

Als ik geluk heb is het 1 van de 100 keer zichtbaar. Dit gebeurt zowel op mijnkpn app als mijnkpn op laptop.

Graag een oplossing, want dit word wel erg vervelend met het zien wanneer ik weer mb’s moet over maken.

 

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 15 April 2021, 14:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

21 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Ronald K., dit is wel erg vervelend natuurlijk.. Hoe vaak loop je hier tegenaan? Check je dit dagelijks of wekelijks? En je blijft dan constant dit zien wat je hierboven ziet? Heb je de cookies/geschiedenis etc. al eens verwijderd van de browser? En heb je de mogelijkheid om de abonnementen eens te ontkoppelen en dan opnieuw te koppelen? Voor dat laatste wordt dan wel weer opnieuw een verificatie sms gestuurd. 

Reputatie 1

Hoi @Marcia_ ik loop hier dagelijks tegenaan. Omdat het de ene dag niet werkt check ik de volgende weer. en dan heb ik precies hetzelfde probleem. Dus daardoor check ik dagelijks.

Ik heb de abonnementen nog niet ontkoppelt en weer gekoppeld. Maar zal dat wel eens proberen.

Ik heb de cookies/geschiednis ook al verwijderd gehad, maar dit probleem heb ik ook op de mijnkpn app op mijn telefoon.

Reputatie 1

Dit alles geprobeerd maar nog steeds werkt het niet. 

Reputatie 1

@Marcia_  Vandaag weer ontkoppelt en gekoppeld maar nog steeds niks zichtbaar

Reputatie 7
Badge +30

Vreemd :-(. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en klantnummer? Ook graag je 06-nummer onder ‘persoonlijke opmerkingen’ plaatsen. Dan kijk ik graag even met je mee!

Reputatie 1

@Marcia_  ik heb alles aangevuld zoals je gevraagd hebt

Reputatie 7
Badge +30

Bedankt! Ik zie niets vreemds, dus ik heb een ticket aangemaakt richting onze technische dienst. Mijn collega's nemen doorgaans binnen 5 werkdagen contact met je op. Laat je nog even weten wat eruit gekomen is?

Reputatie 1

Ik zal je op de hoogte houden. Alvast bedankt voor de moeite

Reputatie 1
Badge

Beetje jammer dat er door kpn zo gereageerd word, dit is een bekend probleem wat al meerdere malen is aangekaart op dit forum.

Helaas nog steeds geen goede oplossing en het is nu onmogelijk om te zien wat de status van je data is. 

Reputatie 7
Badge +30

@Rotter bij de meeste klanten werkt het wel gewoon naar behoren. En er zijn momenteel geen storingen die erop duiden dat het voor grote groepen klanten niet goed werkt. Ik maak ook voor jou graag een ticket voor onze technische dienst als je dat graag wilt. Ervaar jij problemen met alleen de app of ook met de browser? En jij ziet dan ook het verbruik van de 06-nummers niet? Het ontkoppelen en koppelen biedt ook geen soelaas? En zou je aan willen geven op welk telefoonnummer jij bereikbaar bent? Die kan je het beste in de ‘persoonlijke opmerkingen’ van je profiel zetten. Dus dat daar nog maar één nummer staat. 

Reputatie 1
Badge

Vandaag een goede dag, de data van mijn account is zichtbaar.

Ipv de grijze streepjes zie ik nu de mb's zoals het hoort.

Echter bij de overige gezinsleden zie ik nog steeds niks.

Ik zeg er wel bij dat de overige 3 abbo's gebaseerd zijn op alleen belminuten zonder data, de data komt uit mijn account elke eerste van de maand.

Er zou, nadat ik data heb uitgedeeld, wel wat zichtbaar moeten zijn, maar dat is helaas niet het geval.

Geen heel groot probleem zolang de kids zelf instellen wat hun maandelijkse datalimiet is, gebaseerd op de hoeveelheid die ik hun geef.

Maar het zou natuurlijk wel fijn zijn dat je als ouder de boel een beetje in de gaten kan houden. 

Reputatie 1

Bij nu ook zichtbaar. Maar dat gebeurt zo weinig dat ik nog niet te vroeg ga juichen. 
 

Maar voor vandaag is het toch fijn om de data te kunnen inzien. 

Reputatie 1

Na even ervan genoten te mogen hebben hier nu niks meer zichtbaar. 

Reputatie 7
Badge +30

Da's naar, @Ronald K.. Is het zowel in de app als in de webversie van de MijnKPN weer onzichtbaar?

Kun jij, @Rotter, de aanvullende vragen die Marcia nog stelde beantwoorden. Dan kunnen we hier verder naar kijken.

Ervaar jij problemen met alleen de app of ook met de browser? En jij ziet dan ook het verbruik van de 06-nummers niet? Het ontkoppelen en koppelen biedt ook geen soelaas?

 

Reputatie 1

@Erik_  ik heb al contact gehad met ts en heb donderdag weer contact met ze en dan gaan we kijken hoe het ervoor staat. Moet overal screenshots van maken en deze met ze delen. 

Ha Ronald en overige forumleden die tegen hetzelfde probleem aanlopen, is er bij jullie ondertussen een oplossing gevonden? Ik heb twee weken een apart topic aangemaakt en tot op heden nog steeds geen oplossing gekregen.

Valt me tegen van KPN. Alsof ik op mijn bankrekeningen geen saldo kan inzien, ik vind het maar vreemd.

Reputatie 1

Hoi Micvdz,

ze zijn er nog steeds mee bezig. Er is nog geen oplossing gevonden. Duurt wel lang. 
maar ik moet zeggen soms wil ik mijn bankrekening ook niet zien😂, maar is wel altijd zichtbaar. 

Reputatie 7
Badge +30

Ha Ronald en overige forumleden die tegen hetzelfde probleem aanlopen, is er bij jullie ondertussen een oplossing gevonden? Ik heb twee weken een apart topic aangemaakt en tot op heden nog steeds geen oplossing gekregen.

Valt me tegen van KPN. Alsof ik op mijn bankrekeningen geen saldo kan inzien, ik vind het maar vreemd.

@Micvdz ik heb jouw topic even gelezen, maar zie jij ook zo'n grijs vlak dan? Of zie jij geen dataverbruik, omdat je unlimited hebt? En er dus geen aantal MB's staan? Daar zit wel een verschil in :-).

Dag Marcia, zie bijgaande screenshot met wat ik zie. Ik heb enkel mijn telefoonnummer onleesbaar gemaakt. 

Reputatie 7
Badge +30

Ja precies. Jij wilt dat je kunt zien hoeveel min/MB's je gebruikt hebt van je onbeperkte bundel. Mijn collega Maj is dat voor je uit aan het zoeken. Ronald hierboven krijgt überhaupt niet te zien hoeveel min/MB's hij heeft, maar alleen een grijs scherm. Twee heel verschillende dingen.

Ja precies. Jij wilt dat je kunt zien hoeveel min/MB's je gebruikt hebt van je onbeperkte bundel. Mijn collega Maj is dat voor je uit aan het zoeken. Ronald hierboven krijgt überhaupt niet te zien hoeveel min/MB's hij heeft, maar alleen een grijs scherm. Twee heel verschillende dingen.

Voor mij als klant zijn dit niet twee heel verschillende dingen. Wij hebben beide geen inzicht in ons verbruik, dat KPN hier verschillende uitwerkingen en oorzaken voor heeft dat is voor ons als klant niet echt relevant. Mooi dat er gewerkt wordt aan een oplossing, ik hoop dat we er snel wat van merken.