Beantwoord

De factuur wordt naar een verkeerd e-mailadres gestuurd

  • 17 January 2021
  • 2 reacties
  • 226 keer bekeken

In Mijn KPN heb ik mijn Email adres al gewijzigd.
Echter de facturen komen nog steeds op het oude en nu dus verkeerde email adres binnen.
Ik kan of hoef  in MijnKPN niets meer wijzigen, want daar staat alles al goed.
 

icon

Beste antwoord door Bart_ 18 January 2021, 11:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Dag @Arie.O Voor dit soort zaken kun je het beste contact opnemen met de klantenservice via 0800-0402. Men kan dan direct met je meekijken en de noodzakelijke dingen wijzigen. 

Jammer dat dit niet via MijnKPN kan.

Bellen is inderdaad wel de oplossing.