De MijnKPN app werkt bij mij op geen elke apparaat. Zowel op laptop, tablet, smartphone en iPhone niet.
Inloggen lukt wel maar verder krijg niets te zien van mijn producten of overzicht.
Hoi @Sannie123, Wat gek! Zou je wat printscreens kunnen sturen? Dan stuur ik dit door naar mijn collega's van de MijnKPN. Zou je ook jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf)
Hier hetzelfde als bij Sanne123! Tot voor een paar week geleden werkte het nog gewoon. Nu ineens alleen een regel met "Facturen >" maar alleen grijze balken waar hiervoor de verbruiksgegevens zichtbaar waren. Dat is zo in de app, en in de browser op dezelfde smartphone maar ook in de browser op een andere computer.
Hallo @Polderman, Zou je printscreens willen plaatsen in dit topic zodat ik weet waar dit precies over gaat? Dan kan ik het bespreekbaar maken met mijn collega's van MijnKPN.
Hebben jullie enig idee wanneer de problemen met MijnKPN opgelost zullen zijn? Ik kan al de hele dag mijn producten niet zien en ik moet eigenlijk dringend MB’s delen.
Alvast bedankt
Hoi @Laever
Nu weet ik niet hoe MijnKPN was toen jij dit bericht schreef, maar nu werkt het in elk geval prima.
Heb je nog moeilijkheden dan is de snelste manier om even 1200 of 0800-0402 te bellen.
Of chatten via de website
Beste @huistijger,
bij mij werkt het nog steeds niet. Echt vervelend
ik heb ook al gechat maar dan zeggen ze enkel dat het probleem is gemeld. Ondertussen dag 2...
Goedemorgen @Laever, Ik heb jouw berichten toegevoegd aan dit topic. Volgens mij ervaar je hetzelfde als bovenstaande. Klopt dat? Anders wil ik je vragen om een printscreen te sturen van jouw MijnKPN.
@Laever, Er was een downtime waardoor de gegevens niet werden ingeladen. Ook van @Polderman begreep ik dat het weer werkt. Waarom je de gegevens nog steeds niet kan zien, durf ik je niet te zeggen. Ik heb mijn collega's van MijnKPN nog eens benaderd. Als ik meer weet, hoor je weer van mij.
Vul je gebruikersnaam of e-mailadres in. We sturen een e-mail met instructies om het wachtwoord opnieuw in te stellen.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.