Beantwoord

De mijnkpn app werkt niet

  • 16 January 2019
  • 36 reacties
  • 10386 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

36 reacties

Goedemiddag,

Zelfde probleem hier,

De MijnKPN app werkt bij mij op geen elke apparaat. Zowel op laptop, tablet, smartphone en iPhone niet.
Inloggen lukt wel maar verder krijg ik niks te zien in mijn producten of overzicht.

Ook bij mij de gehele week niet op mijnkpn kunnen komen:confounded:  mobiel laptop en app.....

Reputatie 7
Badge +25

Hi @Sanderzee en @Skoot. Goed dat jullie het melden. Voor zover ik weet is er geen algemene storing gaande. Welke browser gebruiken jullie op de laptop? Kunnen jullie toevallig ook een andere testen? Hier werkt ‘ie wel op de iPhone en in Chrome.

Hoi KPN, 

Ook ik heb hetzelfde probleem als hierboven vermeld wordt. Ik zie alleen maar 4 grijze balkes op de mijn KPN-app en kan mijn overzicht en producten niet inzien. Ik heb de app wel al meerdere keren opnieuw gedownload en ingesteld. Kunnen jullie mij verder helpen? 

 

Hoi @Paul_  ik heb het geprobeerd op mijn iphone via de app en safari, ook op mijn laptop werkt het niet via chrome. heb mijn product ontkoppelt maar helaas werkt het nog steeds niet

Probleem is opgelost als ik mijn producten ontkoppel en weer koppel! Gelukkig maar, ik ben geholpen!

Hi

Ik heb hetzelfde probleem, ik kan wel inloggen maar ik mijn producten en overzicht helemaal zien en het is nu al een tijdje zo 

Na een jaar nog steeds hetzelfde probleem...

Reputatie 7
Badge +25

Hi

Ik heb hetzelfde probleem, ik kan wel inloggen maar ik mijn producten en overzicht helemaal zien en het is nu al een tijdje zo 

Na een jaar nog steeds hetzelfde probleem...

Hoi! Excuses voor de late reactie. Zouden jullie de producten een keer willen ontkoppelen en opnieuw willen koppelen? Ik ben benieuwd of dat werkt.

Zelfde probleem als hierboven beschreven.  Na een jaar zouden de problemen wel een keer opgelost moeten zijn. Diep teleurgesteld. 

Marinus

opgelost