Beantwoord

De mijnkpn app werkt niet

  • 16 January 2019
  • 36 reacties
  • 10386 keer bekeken

Goedemiddag,

De MijnKPN app werkt bij mij op geen elke apparaat. Zowel op laptop, tablet, smartphone en iPhone niet.
Inloggen lukt wel maar verder krijg niets te zien van mijn producten of overzicht.
icon

Beste antwoord door Marina_ 4 April 2019, 09:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van het forum of stel je vraag in een nieuw topic.

36 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Sannie123, Wat gek! Zou je wat printscreens kunnen sturen? Dan stuur ik dit door naar mijn collega's van de MijnKPN. Zou je ook jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf)
Hier hetzelfde als bij Sanne123! Tot voor een paar week geleden werkte het nog gewoon. Nu ineens alleen een regel met "Facturen >" maar alleen grijze balken waar hiervoor de verbruiksgegevens zichtbaar waren. Dat is zo in de app, en in de browser op dezelfde smartphone maar ook in de browser op een andere computer.
Reputatie 7
Badge +19
Hallo @Polderman, Zou je printscreens willen plaatsen in dit topic zodat ik weet waar dit precies over gaat? Dan kan ik het bespreekbaar maken met mijn collega's van MijnKPN.
Het ziet eruit zoals hieronder (op een Windows laptop met Chrome).

De grijze balken knipperen (soort van) van links naar rechts, alsof er nog gegevens opgehaald worden. Maar dat gebeurt niet, hoe lang ik ook wacht.

Zo ziet het er ook uit op mijn smartphone in de browser (Chrome) en ook in de MijnKPN app.

Bedankt alvast!

Reputatie 7
Badge +19
Krijg je dit ook te zien wanneer je een andere browser op je PC gebruikt?
ik heb hetzelfde probleem als hier boven
Geprobeerd met Firefox en Opera, zelfde geval.
Reputatie 7
Badge +19
Bedankt voor de toelichting @Polderman. Ik heb de melding doorgezet naar mijn collega's van MijnKPN. Hopelijk is het snel opgelost.

Misschien helpt het nog uit en in te loggen en/of verwijderen van de app?
Nee helaas, bij beide helpt uitloggen en opnieuw inloggen niet.
Net even gecontroleerd en het werkt weer. Storing aan de serverkant? In elk geval bedankt voor de moeite!
Hebben jullie enig idee wanneer de problemen met MijnKPN opgelost zullen zijn? Ik kan al de hele dag mijn producten niet zien en ik moet eigenlijk dringend MB’s delen.
Alvast bedankt

*Admin: bericht samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Laever
Nu weet ik niet hoe MijnKPN was toen jij dit bericht schreef, maar nu werkt het in elk geval prima.
Heb je nog moeilijkheden dan is de snelste manier om even 1200 of 0800-0402 te bellen.
Of chatten via de website

*Admin: bericht samengevoegd met bestaand topic

Beste @huistijger,
bij mij werkt het nog steeds niet. Echt vervelend :(
ik heb ook al gechat maar dan zeggen ze enkel dat het probleem is gemeld. Ondertussen dag 2...

*Admin: bericht samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @Laever, Ik heb jouw berichten toegevoegd aan dit topic. Volgens mij ervaar je hetzelfde als bovenstaande. Klopt dat? Anders wil ik je vragen om een printscreen te sturen van jouw MijnKPN.

Dag @Marina_
dit klopt inderdaad.
Reputatie 7
Badge +19
@Laever, Er was een downtime waardoor de gegevens niet werden ingeladen. Ook van @Polderman begreep ik dat het weer werkt. Waarom je de gegevens nog steeds niet kan zien, durf ik je niet te zeggen. Ik heb mijn collega's van MijnKPN nog eens benaderd. Als ik meer weet, hoor je weer van mij.

@Polderman, werkt het nog steeds bij jou?
@Marina_
dankjewel ik wacht je antwoord even af
Ja Marina, werkt nog steeds. Net gecheckt. Bedankt nogmaals voor de moeite!
@Marina_
bij mij werkt het nog steeds niet. Kan er aub iemand mij een oplossing geven om MB’s te delen?!

Alle berichten hierboven rlezen. Ook ik heb bijna altijd problemen. Inloggen gaat prima maar dan een scherm met een draaiend figuurtje. Soms, heeel soms, komt na minuten wachten het scherm waar ik verder mee kan.
Ga me u niet vertellen om hem opnieuw te installeren want dat heb ik gedaan. Ook mijn vrouw heeft dezelfde problemen op haar iPhone.
Vraag ook niet om schermdumps want dat geeft verder geen info. Kom ook niet aan met dat het doorgegeven is aan collega’s , maar los het op!
Het is een serieus probleem voor velen en als jullie app-makers dat niet kunnen ontdekken/herleiden, dan zijn ze niet capabel! Van alle apps die afgelopen jaren heb gebruikt spant deze wel de kroon in negatieve zin.
Voor een professionele organisatie als de KPN is dit app-ontwerp onwaardig.
Als zoveel mensen reageren, moet er serieuze maatregelen getroffen worden
Ik ben er zeker van dat er velen zijn met hetzelfde probleem maar niet reageren. Ook ik heb lang gewacht op een goede update maar nu meld ik mijn ongenoegen maar eens.
Ik wil op een echte oplossing in de vorm van een update van app.
Met vriendelijke groeten,
ed van der bruggen.
Zelfde probleem als hierboven campee670. Ook in iPhone en android.
net app update geistallerd en nu werkt prima.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Eduardodias, Fijn om te lezen dat je de update hebt geïnstalleerd en dat het weer werkt.

Mocht het probleem nog bij iemand anders voorkomen. Dan kan het helpen om de producten via MijnKPN web te ontkoppelen en opnieuw te koppelen. Daarna zouden de gegevens weer inzichtelijk moeten zijn.

Stomste app ever! Wat voor doel heeft het nou? Kan er helemaal niks mee.

Reputatie 7
Badge +25

Hoi @Jojo123, je kan best veel met de MijnKPN app. Wijzigingen in het abonnement bijvoorbeeld, of bijvoorbeeld betaalgegevens wijzigen. Kom je ergens niet helemaal uit? Laat het vooral weten.