Beantwoord

dezelfde producten koppelen op 2 telefoons

• 5 februari 2018
  • 4 reacties
  • 297 keer bekeken

Mijn vrouw en ik hebben allebei de kpn-app. We hebben beide gekoppeld: thuis en de 2 mobieltjes. Nu heeft mijn vrouw heeft een nieuwe telefoon. Nu weer koppelen. Koppelt zij thuis, verdwijnt hij bij mij. Dit gebeurt ook met de de mobielen. Koppel ik ze weer, verdwijnen ze bij haar weer.
Hoe kan het dat het niet meer werkt zoals we het eerst hadden?
Ik heb het koppelen geprobeerd via de mobiel en via de pc.
icon

Beste antwoord door gjtm 9 februari 2018, 00:07

Je geeft aan dat je partner opnieuw moest koppelen na inloggen, het lijkt er dan op alsof er een nieuwe KPN ID is aangemaakt door haar, alle apparaten zouden anders namelijk direct na inloggen weer zichtbaar moeten zijn.
Probeer eens uit te loggen op alle apparaten en opnieuw in te loggen door handmatig op elk apparaat precies dezelfde gegevens in te vullen, als er dan nog diensten ontbreken deze nog 1 keer koppelen.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Dag Haplo. Welkom op het forum.

Als ik het goed begrijp maken jullie allebei gebruik van dezelfde app en inloggegevens, klopt dat? En in het mijn KPN account hebben jullie dan het vast abonnement en beide mobiele nummers gekoppeld?
Was dat de situatie zoals die eerst was? Dit moet ik eerst even zeker weten voordat ik verder advies kan geven :-)

Hallo Erwin,

Zo hadden we het inderdaad.
Wacht je advies af.
Reputatie 6
Badge +7
Je geeft aan dat je partner opnieuw moest koppelen na inloggen, het lijkt er dan op alsof er een nieuwe KPN ID is aangemaakt door haar, alle apparaten zouden anders namelijk direct na inloggen weer zichtbaar moeten zijn.
Probeer eens uit te loggen op alle apparaten en opnieuw in te loggen door handmatig op elk apparaat precies dezelfde gegevens in te vullen, als er dan nog diensten ontbreken deze nog 1 keer koppelen.
Reputatie 7
Badge +18
Een nuttig advies van gjtm waar ik me bij aansluit. Heeft dat het gewenste resultaat gehad?

Reageer