Ik kan digitenne abb niet toevoegen in mijn kpn app!
Admin: titel aangepast i.v.m. volledigheid en topic naar juiste categorie verplaatst
Beste antwoord door Noordzee
Bekijk origineelIk kan digitenne abb niet toevoegen in mijn kpn app!
Admin: titel aangepast i.v.m. volledigheid en topic naar juiste categorie verplaatst
Beste antwoord door Noordzee
Bekijk origineelHallo
Het is natuurlijk wel zo makkelijk om al je producten van KPN in je MijnKPN App te hebben. Log daarvoor in op MijnKPN en koppel de ontbrekende producten aan je KPN ID. Dan kun je daarna direct deze producten beheren in je MijnKPN webomgeving én de app!
Hoe koppel ik producten aan mijn gebruikersnaam voor MijnKPN?
Als je je e-mailadres als gebruikersnaam hebt geregistreerd, kun je nadat je bent ingelogd in een vervolgstap je KPN producten koppelen aan je gebruikersnaam. Zo heb je voortaan via je e-mailadres toegang tot de MijnKPN omgeving van je producten.
bron :
https://www.kpn.com/service/mijnkpn/uitleg.htm
Hallo
Het is gelukt, maar vraag me niet hoe, stond er ineens in😂
Is het inmiddels gelukt met behulp van de instructie hierboven?
Jahoor👍🏻
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.