Beantwoord

Digitenne in MijnKPN app

  • 10 December 2019
  • 6 reacties
  • 181 keer bekeken

Ik kan digitenne abb niet toevoegen in mijn kpn app!

 

Admin: titel aangepast i.v.m. volledigheid en topic naar juiste categorie verplaatst

icon

Beste antwoord door Noordzee 10 December 2019, 19:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @CPJ 

Het is natuurlijk wel zo makkelijk om al je producten van KPN in je MijnKPN App te hebben. Log daarvoor in op MijnKPN en koppel de ontbrekende producten aan je KPN ID. Dan kun je daarna direct deze producten beheren in je MijnKPN webomgeving én de app!

Hoe koppel ik producten aan mijn gebruikersnaam voor MijnKPN?

Als je je e-mailadres als gebruikersnaam hebt geregistreerd, kun je nadat je bent ingelogd in een vervolgstap je KPN producten koppelen aan je gebruikersnaam. Zo heb je voortaan via je e-mailadres toegang tot de MijnKPN omgeving van je producten.

bron : 

https://www.kpn.com/service/mijnkpn/uitleg.htm

 

 

 

Reputatie 7
Badge +28

@CPJ 

Is het inmiddels gelukt met behulp van de instructie hierboven? 

Reputatie 7

Hallo @CPJ, welkom bij ons op het forum. Met de stappen die Noordzee heeft genoemd is het te koppelen. Ik zie dat je zijn bericht ook geliked hebt, is het daarmee gelukt?

Het is gelukt, maar vraag me niet hoe, stond er ineens in😂

@CPJ

Is het inmiddels gelukt met behulp van de instructie hierboven? 

Jahoor👍🏻

Reputatie 7

Helemaal goed, dat is fijn :slight_smile:  Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.