Beantwoord

Documenten in Correspondentie met KPN zijn niet te lezen

  • 30 August 2019
  • 7 reacties
  • 247 keer bekeken

In Persoons- en betaalgegevens zijn de Documenten in Correspondentie met KPN zijn niet te lezen.
Bij het openen wordt in een ander tabblad een document weergegeven zonder tekst.
Als je die download wordt een PDF document gedownload, wat niet te lezen is.
Bij het openen van dit PDF document krijg ik de error "Format error; not a PDF or corrupted".
Wat doe ik fout?
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 3 September 2019, 10:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo @Dol, jij doet niets fout! Bij mij werkt het ook niet, zie ik. Ik heb het intern doorgestuurd, zodat het hopelijk opgelost wordt. Is er een bepaald document wat je graag wilt? Ik help je er graag verder mee.
Nee, ik was alleen het een en ander aan het controleren en toen kon ik bij correspondentie de documenten niet inzien.
Reputatie 7
Badge +30
Ah, prima. Ik heb inmiddels bevestiging dat men er aan gaat werken, maar het zal niet op hele korte termijn opgelost worden. Mocht je dus in de tussentijd toch nog documentatie willen hebben, laat het me dan gerust hier weten. Bedankt voor het melden!
Badge

Ik heb daar ook problemen mee zag ik

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Arne1982, welkom! Jammer om te lezen! Zoals je hierboven ziet, zijn de betreffende collega's op de hoogte, maar is het niet iets wat op korte termijn opgelost wordt. Kan ik iets voor je betekenen? Ben je ergens naar op zoek?

Het is inmiddels een maand geleden, dat deze fout is gerapporteerd.

Lijkt me toch niet zo moeilijk om dit op te lossen of het probleem is dat de documenten in  de database niet correct zijn opgeslagen!

Reputatie 7
Badge +30

Ik weet zelf niet wat er precies aan de hand is. Ik kan de documentatie wel gewoon opvragen, dus het is niet zo dat daar iets mee aan de hand is. Het gaat echt om de koppeling met MijnKPN. Zelf verwacht ik ook niet dat het een moeilijk probleem is, maar we werken op basis van prioritering en er zijn vermoedelijk zaken die meteen aandacht behoeven, waardoor dit soort ‘kleinere’ problemen wat lager op de lijst terecht komen.Â