Vraag

E-mail en webmail.

  • 27 November 2019
  • 5 reacties
  • 189 keer bekeken

Ik kan geen e-mail ontvangen. Webmail doet het wel.

Met mijn KPN ID log ik in op mijn KPN.

Begrijp ik het goed dat ik mijn KPN ID ook kan gebruiken voor zowel mijn Mail als voor mijn webmail instellingen.? 

m.vr.gr.

Loet Hugel


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Loet, welkom op het forum. 

Je e-mailadres en Mijn KPN zijn 2 verschillende dingen, we kan het zijn dat deze dezelfde zijn als jij het zo hebt ingesteld. Welk programma gebruik je om je e-mail te lezen? Dan zoek ik mee naar een oplossing. Lukt het versturen van e-mail wel?
Ik hoor graag van je. 

Dankjewel voor de reactie.

Ik gebruik Apple-mail.

Het probleem is nu inmiddels opgelost met behulp van KPN klantenservice.

Dat was na een roerige dag waarop niets lukte. Het was net alsof iemand achter me stond die tegenstuurde met het door mij proberen om alles weer op de rails te krijgen.

Uiteindelijk gestopt, en de dag erna zoals gezegd met behulp van KPN klantenservice is het opgelost. 

Met vr. gr.

Loet.

Reputatie 7
Badge +24

Een bijzondere ervaring dus. Fijn om te lezen dat alles nu weer goed werkt. :)

Een bijzondere ervaring. Dat kan je wel zeggen. Ik denk dat iemand ongeautoriseerd toegang had tot mijn systeem. 
Na wijziging van een aantal wachtwoorden overweeg ik een schone herinstallatie toe te passen van het systeem, dit om herhaling te voorkomen. Echter dat is niet zo een twee drie gebeurd. Even laten bezinken. 
In elk geval bedankt voor de aandacht.

Reputatie 7
Badge +24

Dat kan nooit kwaad, ik gok zelf niet dat het nodig is als ik dit allemaal lees. Al helemaal niet na het aanpassen van je wachtwoorden. 

 

In elk geval bedankt voor de aandacht.

Geen dank, doen we graag!