Vraag

E-mailadres kpn-id

Goedenavond, Ik heb ongeveer een half jaar geleden mijn e-mailadres van mijn kpn-id aangepast, maar de e-mailtjes van de facturen en nieuwsbrieven enz.. blijven maar binnen komen op mijn oude
E-mailadres. Ik ben KPN compleet en het geldt voor alle gekoppelde abonnementen.

Kan iemand mij helpen/vertellen waar ik eventueel nog ergens mijn e-mailadres moet veranderen.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hallom @edoolhof
Daar kan webcare je vast wel mee helpen.
Mocht je dat nog niet gedaan hebben zet dan vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier, wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.
Zet ook even de e-mailadressen er in waar het om gaat.
Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.
Hallo huistijger, Dank je wel voor de tip, ga ik doen.
Reputatie 7
Badge +23
Hi @edoolhof, welkom hier! Ik heb gelijk even een kijkje genomen en ik zie dat het inmiddels (gisteren) wel is aangepast voor het Alles-in-1 pakket. Dat zou vanaf nu dus goed moeten gaan.

Voor de mobiele abonnementen zie ik nog wel dat vorige e-mailadres. Hoewel ik het graag voor je zou willen aanpassen, gaat dat niet zo makkelijk. Bij het aanpassen van betalingsgegevens wordt er een SMS ter controle verstuurd ter beveiliging. Het is dus net even handiger om dit te regelen via de chat of telefonisch (0800-0402 (gratis)).

Ik houd niet zo van doorverwijzen maar het is voor deze zaken helaas niet anders i.v.m. fraudegevoeligheid.
Ha Paul, dank je voor je antwoord, ik heb inderdaad gisteren te horen gekregen dat het opgelost zou zijn voor mijn 3 abonnementen. Maar uit u woorden begrijp ik dat het niet zo is.
Ik zal een dezen dagen telefonisch contact opnemen om de 2 mobiele abonnementen te veranderen.
Reputatie 7
Badge +23
Nee, voor mobiel staat het nog niet goed. Het moet even handmatig aangepast worden in het systeem waar de mobiele abonnementen staat geregistreerd.

Excuses voor de omslachtigheid trouwens! Laat het vooral weten zodra je hebt gebeld of als er nog vragen zijn.

Reageer