Beantwoord

E-mailadres waar factuur naar toe gaat wijzigen

  • 5 January 2020
  • 5 reacties
  • 4288 keer bekeken

Goede middag,

 

Ik wil graag het factuuradres waar de factuur naar toe gaat wijzigen maar kan dit zo snel niet vinden in mijnKPN.

 

Groetjes,

Roy

Admin: Topic verplaatst naar juiste categorie

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 7 January 2020, 10:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hallo @rs1980 , in MijnKPN zal een contact-e-mailadres vermeld staan dat je kunt wijzigen.

Als je een huisadres (postadres) bedoelt is dat weer iets anders en kun je het beste even rechtstreeks met KPN contact opnemen.

 

Hoi Jan-D, bij MijnKPN staat het goede adres vermeld aangezien ik het MijnKPN account pas net aangemaakt heb. Zitten al sinds jaar en dag bij KPN vandaar dat hier nog ergens een oud (zakelijk) e-mailadres in staat wat er nu uit moet eigenlijk.

 

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @rs1980, van harte welkom op het KPN forum! Het is natuurlijk wel zo handig dat je de facturen op het juiste e-mailadres ontvangt. Goed dat je het aangeeft, we helpen je hier graag op weg.

Fijn dat Jan-D je al wat informatie gegeven heeft. Ik begrijp dat je onlangs ook een KPN ID aangemaakt hebt, super. Het aanmaken van het KPN ID past niet automatisch jouw contacte-mailadres aan, maar je kan het nu wel nakijken in MijnKPN:

Als je inlogt met jouw KPN ID, en vervolgens gaat naar je profiel, dan kan je vervolgens kiezen voor ‘E-mailadres wijzigen’. Daar kan je het ingestelde e-mailadres zien en aanpassen. Laat je weten of je het hebt gevonden en of het is gelukt?

Goedemiddag,

Ik krijg de facturen op mijn vorige e-mail adres. Ik heb gecheckt in mijn profiel, en daar staat dus wél het juiste e-mail adres. Info en tips gaan wel naar mijn nw e-mail, maar de facturen helaas niet. 

Enige manier is ws bellen?

Reputatie 7
Badge +19

Goedemiddag,

Ik krijg de facturen op mijn vorige e-mail adres. Ik heb gecheckt in mijn profiel, en daar staat dus wél het juiste e-mail adres. Info en tips gaan wel naar mijn nw e-mail, maar de facturen helaas niet. 

Enige manier is ws bellen?

Hi Gieltje, welkom! Je kunt proberen om het e-mailadres nog eens in te stellen via MijnKPN, zie het als opnieuw bevestigen. Het kan daarna even duren (enkele werkdagen) voordat je e-mailadres aangepast is in onze systemen. Als je dat al geprobeerd hebt, dan raad ik je inderdaad aan om even te bellen of chatten met onze klantenservice. Mijn collega doet dan meteen de benodigde verificatie en helpt je met aanpassen van het e-mailadres :)