Beantwoord

E-mailadressen verplaatsen naar ander mailaccount

  • 8 February 2020
  • 5 reacties
  • 123 keer bekeken

Ik wil mijn e-mailaccounts wat gaan ordenen en daarvoor moet ik 3 e-mailadressen verplaatsen naar andere e-mailaccounts.

Hoe kan ik dit doen?

icon

Beste antwoord door RBxx 8 February 2020, 16:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

@Spagetti  Daar heb je hulp bij nodig van KPN.

Een moderator pakt dat graag op, zet alvast je persoonlijke gegevens in jouw forum profiel, zoals naam, postcode, huisnummer en klantnr(s). Zet de e-mailadressen en naar welke e-mailaccounts ze moeten in het veld Persoonlijke opmerkingen. Dus de gegevens niet hier zetten, maar in je profiel. Daar kan alleen KPN (en jij) het zien. Reactie KPN moderator meestal binnen 1-2 dagen.

Ik heb je advies opgevolgd, nu nog even wachten op de moderator. Bedankt Ruud!

Reputatie 7
Badge +30

Hey Spagetti, welkom!

 

Ik heb zojuist het fle… adres en het hho… adres verplaatst. Let er wel op dat dit alleen het alias verplaatst. Mail die eerder naar een van die aliassen is gestuurd en nog in de webmail aanwezig is, blijft gekoppeld aan het mailaccount waar het alias eerder onder viel.

 

Het derde adres, ser… kan ik nog niet verplaatsen. Deze staat namelijk ingesteld als verzendadres. Dit moet je eerst even aanpassen voor ik hem kan verplaatsen. Dit aanpassen doe je door in te loggen op email.kpn.com met je KPN ID. Selecteer daar het mailaccount waar het ser… alias onder valt. Daarna kun je daar een ander verzendadres kiezen. Sla dit op, en laat hier weten als je dit gedaan hebt. Dan kan ik daarna ook dit adres verplaatsen.

Hoi Eric, Het e-mailadres heb ik aangepast. Groet

Reputatie 7
Badge +30

Mooi, dan heb ik hem bij dezen verplaatst :)