Beantwoord

E-mailalias verwijderd maar niet verwerkt in Mijn KPN

  • 27 December 2019
  • 2 reacties
  • 132 keer bekeken

Vanmorgen een email alias verwijderd onder mijn kpn om een nieuwe toe te kunnen voegen. Nu lijkt het of mijn kpn weer blijft hangen. Al eerder problemen met het toevoegen van producten gehad. Toen is mijn kpn hersteld door iemand van de klantenservice. Vandaag al bijna een uur aan de telefoon gezeten in totaal en ook nog via de chat maar dat heeft helaas niks uitgehaald. Klantenservice wist niet wat ik bedoelde met hersteld. Daarom even via deze weg wel?

 

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 28 December 2019, 22:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Nu maar een extra emailbox bijgenomen! Dit werkt wel maar nu kan ik het emailadres waar kpn mij vanmorgen nog over heeft gecontact dat die vrijgegeven was niet beschikbaar blijkt te zijn! Dus niet vrijgegeven! En dat nadat kpn een fout heeft gemaakt door voor dit mail adres geen email only aan te maken terwijl daar een aantal keer contact over gemaakt was. Beetje jammer

 

Reputatie 7
Badge +24

Hi Fabian, welkom op het forum. 

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag ook het e-mailadres vermelden waar dit om gaat. 

Ik hoor graag van je.