Beantwoord

E-mailbox is verwijderd

  • 5 June 2021
  • 5 reacties
  • 59 keer bekeken

KNP heeft mijn mail box verwijderd en en zou gebeld worden door de back Office maar ik heb nog niks gehoord. Ik kan nu niet bij mijn mail.

icon

Beste antwoord door Theivo 11 June 2021, 07:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Theivo 

Kan je iets meer vertellen? KPN verwijdert niet zomaar email-boxen.

Heb je recent iets aan het Internet abonnement veranderd? Of ben je verhuisd met een nieuw abonnement? Mogelijk een half jaar geleden?

Reputatie 7
Badge +20

Ai @Theivo, niet zo handig als je ineens je mailbox kwijt bent :slight_frown: En volgens ben je ook nog eens niet gebeld, terwijl dat wel zou gebeuren.

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel  en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het mailadres waar het om gaat, in het opmerkingenveld noteren. Dan kijk ik even met je mee!

Reputatie 7
Badge +20

Kan ik je hier nog mee helpen @Theivo? Of ben je inmiddels gebeld en is alles weer in orde? Hoor het graag!

Het is inmiddels opgelost maar 5 dagen zonder dat je bij je mail kan zijn niet fijn. Hoeveel dingen je daar in bewaard. Bedankt

Reputatie 7
Badge +20

Inderdaad niet zo leuk dat je er 5 dagen iet bij kon, maar top dat het is opgelost!