Beantwoord

E-mails over administratie KPN gaan soms naar e-mail adres van mijn zoon

  • 18 January 2021
  • 1 reactie
  • 31 keer bekeken

Hallo,

 

Soms gaan e-mails over veranderingen in mijn KPN pakket naar mijn e-mail adres en soms naar die van mijn zoon. Is het mogelijk om die altijd naar mijn e-mail adres te laten gaan?

Alvast dank

Martin Groen

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 25 January 2021, 10:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Goedendag @magogray! Ja hoor, het is zeker mogelijk om alle correspondentie naar jouw e-mailadres te sturen. Het e-mailadres kun je laten aanpassen via onze klantenservice:

  • Telefonisch via 0800 0402: 7 dagen per week bereikbaar, tussen 8 en 22 uur
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.
  • Of via ons: vul jij jouw profiel aan met het klantnummer, postcode en huisnummer, geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is? En ook het e-mailadres wat wij mogen hanteren als contact e-mailadres. In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan kan het nagekeken en aangepast worden.