Beantwoord

emailadres mijnkpn is gedeactiveerd

  • 23 August 2019
  • 5 reacties
  • 259 keer bekeken

Badge
Mijn mijnkpn (via het werk) is gedeactiveerd, waar kan ik iemand spreken om dit te veranderen?
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 3 September 2019, 16:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi Kevin, kun je iets meer toelichting geven wat je bedoelt? Kun je niet meer inloggen op de MijnKPN omdat het mailadres niet meer bestaat? Of kun je nog wel inloggen maar is je product niet meer gekoppeld daar?
Reputatie 7
Badge +30
Je hebt niet meer gereageerd, Kevin. Ik ga ervan uit dat het probleem is verholpen. Zo niet, reageer alsnog en geef aan wat er precies aan de hand is.
Badge
Ik kan niet meer inloggen omdat mijn e-mailaccount is gedeactiveerd
Reputatie 7
Badge +30
Inloggen op een MijnKPN doe je met een KPN ID. Dat is een combinatie van een e-mailadres als gebruikersnaam met een zelfgekozen wachtwoord. Die gegevens blijven actief, ook als het e-mailadres dat je als gebruikersnaam hebt zelf niet meer bestaat als e-mailadres. Dus, inloggen op de MijnKPN zou dan nog gewoon moeten kunnen. Waarna je vervolgens zelf een ander mailadres kunt instellen als nieuwe gebruikersnaam.

Het enige waar verder een issue dan kan ontstaan is als je het wachtwoord niet meer weet, want dan moet je gebruikersnaam wel een werkend mailadres zijn. Is dat wellicht wat er aan de hand is? Dat je het wachtwoord niet meer weet en die dan nu niet kunt resetten?

In dat geval zit er niets anders op dan een helemaal nieuw KPN ID aanmaken (kies op bovenstaande link voor 'KPN ID aanmaken' onder de inlogvelden). Dit kun je dan doen met een ander mailadres dat nog wel werkt. Vervolgens kun je jouw abonnementen weer koppelen aan dat KPN ID. Ze worden dan automatisch ontkoppeld van het oude KPN ID.
Badge
Okay, thanks