Beantwoord

Ex-partner beheert MijnKPN account

  • 2 April 2020
  • 3 reacties
  • 227 keer bekeken

Ik heb geen MijnKPN account, deze staat nog op een mailadres van mijn ex omdat we destijds KPN compleet hadden. Nu heb ik dus geen inlog om mijn gegevens in te zien, ik krijg alleen maandelijks een mail met mijn factuur. Op die factuur staat bij het mailadres is *naam ex*@kpnmail.nl
Nu heb ik KPN 2x proberen te bellen maar ik krijg een computer aan de telefoon die mij enkel steeds doorverwijst naar hun website via een link die ik krijg via een sms.

Ik kan ook geen adreswijziging doorgeven, mijn oude gegevens staan dus nog op de factuur

Daarbij komt dat ik mijn huidige telefoon inmiddels 2 jaar heb dus ik zal binnenkort ook mijn abonnement moeten verlengen maar hier kan ik dus niets over inzien.

Wie weet wat ik nu het beste kan doen?

icon

Beste antwoord door PeterG 2 April 2020, 11:11

Bekijk origineel

3 reacties

Ik kan ook geen adreswijziging doorgeven, mijn oude gegevens staan dus nog op de factuur

Ik neem aan dat dit uitsluitend mobiel betreft, anders zou het raar zijn. Voor een vaste aansluiting zou die anders nog op het oude adres zitten.

Voor mobiel kan je een adres inderdaad aanpassen via MijnKPN, zie ik op deze infopagina kpn.com/verhuizen.

Je kunt zelf een KPN ID maken (en dus een account) met je e-mailadres. Zodra je daarin jou mobiele nummer koppelt verdwijnt het automatisch uit het andere MijnKPN account. En staat het in de jouwe. En kun je het adres aanpassen.

ik zal binnenkort ook mijn abonnement moeten verlengen

Niks moet. Mijn abonnement heb ik inmiddels sinds 2012. Dat loopt dus nu zo'n 8 jaar.

Reputatie 7

Hey @Jolien87, het is hier al een tijdje stil. Heb je het advies van Peter gevold? We horen graag van je :) 

Reputatie 7

Geen bericht, goed bericht, @Jolien87? Helaas geen reactie meer van je gehad :(

Ik ga er vanuit dat je vragen zijn beantwoord en het goed is geregeld nu. Toch nog vragen? Stel ze hier gerust. We helpen je graag :)

Reageer