Beantwoord

Extra MB's bundel aanvragen via MijnKPN lukt niet

  • 28 March 2019
  • 10 reacties
  • 1858 keer bekeken

Ik kan in de MijnKPN app de functie extra opties niet weer vinden.
Hierdoor kon ik via de app geen extra mb's kopen.
Het is inmiddels via mijn kpn op de website wel gelukt.
Heb ik niet goed gekeken?? of is er iets mis gegaan bij de laatste update?
icon

Beste antwoord door Susan_ 9 April 2019, 19:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond Arjenverschuren, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

De extra opties, zoals MB's of Spotify bestellen, zouden ook wel via de MijnKPN app moeten kunnen aangevraagd worden. In de nieuwste versie van de app, ga je eerst naar producten > kies het 06-nummer en dan opties bestellen of wijzigen. Hier staat de optie Extra MB's bij!

Fijn om te lezen dat het alsnog wel gelukt is via de MijnKPN website variant, maar ik begrijp dat je het alsnog via de app wil kunnen regelen. Mis je deze optie, wil je dan even een screenshot sturen van wat je wél ziet (zonder evt. privégegevens).
Goedemorgen Susan,

Bedankt voor je reactie. Ik heb de stappen die jij aangeeft gevolgd maar helaas zonder resultaat.
Ik ga naar producten en vervolgens naar mijn 06-nummer maar daar staat nergens: opties bestellen of wijzigen. Hier onder vind je de screenshots van wat er wel staat. (Zonder privé gegevens) ;-)

Reputatie 7
Badge +21
@Arjenverschuren, bedankt. Excuses voor mijn late reactie! Ik heb je probleem doorgezet, maar helaas nog geen reactie ontvangen. Kan je aangeven welk toestel je gebruikt hiermee, en welke versie van iOS of Android hierop staat (en welke versie van de MijnKPN app je hebt)? Dan kan ik nog specifieker naar een oplossing vragen!
Reputatie 7
Badge +21
@Arjenverschuren, ik heb helaas nog geen reactie gehad dus kan het niet specificeren en dan kan de technische dienst er ook niet verder mee. Mocht je nog problemen ervaren hoor ik het graag!
@Susan_ Ik was het een beetje vergeten excuus.
Ik gebruik een samsung Galaxy A5 2017
Android-versie: 8.0.0
MijnKPN: 4.1.0.
Reputatie 7
Badge +21
@Arjenverschuren, geen probleem, ik ga het doorzetten. Nog één tip die ik heb gekregen. De app opnieuw installeren óf het 06-nummer ontkoppelen en opnieuw koppelen.
Reputatie 7
Badge +22
@Arjenverschuren als je bent ingelogd, zien je dan bij jou geen "Extra Opties" staan? Zie hieronder:


Daarna moet je op "Opties bestellen of wijzigen" klikken.

Daarna zie je de Extra opties, en klik je op "Extra MB's/min/sms:"



En kun je een bundel kiezen:



Maar welke mobiele abonnement heb je?
Mocht dit niet op je mobiel werken, kun je het eens proberen op de PC? Want daar kun je ook naar "MijnKPN" en dan op je mobiele abonnement kiezen, en naar producten gaan, en dan naar "Extra opties."
@Dennis Schreve bedankt voor het hulp. De mogelijkheid uw extra opties stond er niet bij. Heb nu extra mb' s toen via de pc besteld. Dat is wel gelukt.
@Susan_ inmiddels de app opnieuw geïnstalleerd en is het hele "probleem" verholpen. Ik heb nu ook de keuze uw extra opties.
Bedankt voor je hulp en tips.

Groeten. Arjen
Reputatie 7
Badge +22
Beste @Arjenverschuren,

Wat fijn dat het is opgelost! En fijn dat het via de PC wel gelukt is, meestal als een app even niet werkt, dan is het handig om het via de PC te doen. Ik wens je een fijne avond!!! 🙂

Onderhand al een jaar later en nog steeds hetzelfde probleem 🙃 Vanwege dit probleem loop ik ontzettend achter tijdens mijn werk. Als ik kon overstappen had ik dat per direct gedaan.