Beantwoord

Extra mb's (gratis 1gb) aanvraag niet meer mogelijk

  • 23 May 2020
  • 28 reacties
  • 1227 keer bekeken

hoi kpn,

Ik kan zowel online als in de app opeens geen gratis 1gb meer bijkopen en dat terwijl ik een abonnement heb met onbeperkt internet. Heb alles al geprobeerd ook de app verwijderen en opnieuw instaleren dus dit is erg vervelend. Hoor graag snel van jullie.

 

icon

Beste antwoord door Lisa 24 May 2020, 17:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

28 reacties

Ik heb 1gb aangevraagd maar ik krijg als reactie dat de aanvraag niet verwerkt kan worden. Internet is nu heel traag. 

Admin: topic samengevoegd

Ik heb precies hetzelfde probleem, echt heel irritant

Admin: post samengevoegd

Gewoon op een ander tijdstip nog eens proberen.

Misschien hadden de systemen onderhoud vannacht.

 

Snelheidsverhogingen worden nu gezien als een luxe en hebben geen prioriteit i.v.m. corona.

De monteurs hebben nu als hoofdtaak het systeem in de lucht te houden en voornamelijk nieuwe klanten aan te sluiten.

Een fabrieksreset van het modem wil wel eens helpen en/of,  indien aanwezig, de glasvezelkast eens minimaal 2 minuten van de stroom halen.

Succes.

Admin: post samengevoegd

 

Reputatie 7
Badge +8

@JanD dit gaat om mobiele data heb ik het idee en niet om thuis internet waar jij het over heb vermoed ik?
 

Ik lees momenteel veel problemen met de 1gb aanvullers 

Hopelijk kan een moderator verklaren wat er aan de hand is of was.

Ik heb 1gb aangevraagd maar ik krijg als reactie dat de aanvraag niet verwerkt kan worden. Internet is nu heel traag. 

 

Ik heb sinds gisteravond precies hetzelfde. En als je belt met kpn kunnen ze er niks aan doen.  Schandalig 

Admin: post samengevoegd

Reputatie 7
Badge +28

@Mike Pompe @Wesley28 @Dorry1961 

Dit probleem bij onbeperkt mobiel  internet speelt soms als er in de administratie van KPN nog een eerder ingediend verzoek openstaat. Dan moet dat eerdere "proces" eerst beëindigd worden. 

 

Als jullie het forumprofiel volledig vullen, dan kan een moderator in de administratie kijken of dit voor jullie wellicht ook speelt.

 

 

kan sinds gisteravond mijn unlimited abbo niet aanvullen met sms of via mijn kpn, krijg foutcode 52094. Wie weet raad?

Admin: topic samengevoegd

Reputatie 7

Hoi allen,

Zo te zien lopen jullie sinds gisteravond laat / vannacht tegen een probleem aan met het aanvragen van 1GB met KPN Onbeperkt bundel. Balen dit! Ik ga dit melden bij onze technici. Zouden jullie je forumprofiel willen invullen met: postcode + huisnummer, naam contractant en mobiele nummer? Dan kunnen we hiermee aan de slag. Sorry voor het ongemak. We gaan het oplossen!

Ik heb alle losse topics samengevoegd zodat we jullie allen tegelijk kunnen informeren. 

Is er toevallig al meer bekent wanneer dit is opgelost? 

Want ben op deze manier gauw door mijn mb's heen aangezien de wifi in mijn studentenhuis amper werkt.

Reputatie 7
Badge +17

Hallo allemaal! We hebben het doorgezet naar een achterliggende afdeling. Zij kijken of er een storing gaande was met gisteravond. Vermoedelijk zijn de orders vastgelopen. Deze worden vanzelf verwerkt/afgerond door het systeem. Aangezien het voor sommigen niet de eerste keer is dat een order vastloopt, gaan we onze technici daarom sowieso even aanspreken. Voor diegene die nog geen gegevens heeft ingevuld in zijn of haar forumprofiel, we verzamelen graag jullie gegevens om als voorbeeld te gebruiken. 

 :hugging:

Sorry maar ik kan gewoon helemaal niet eens meer de optie aanklikken, dus heeft dan niks met storing te maken lijkt mij? Ik kan alleen nog maar voor de optie kpn wifi kiezen zoals te zien op de afbeelding die ik had toegevoegd hier. Ik wil gewoon gebruik kunnen maken van mijn abonnement met onbeperkt internet.

Zie dit graag snel opgelost.

Ik zit hier ook zonder 4g, allemaal leuk en aardig maar niet de bedoeling......, hoop op een spoedige oplossing. 

Hoi. Ik heb precies hetzelfde probleem. Klantenservice kan en wilt mij niet helpen. Mijn WiFi is kapot En door de Corona komt er geen monteur. Dus verbruik ik meer internet. 
mij had hier al vanaf gisteren last van. Kan dit zsm worden opgelost 

Ik heb nu het zelfde probleem 😔

betekend dit dat ik straks geen internet meer heb en het niet meer bij kan vullen?

 

Is er nou al meer bekent? Je ziet dat er veel mensen last van hebben en we zijn nu alweer een dag verder en kan nog steeds niks. Ik wil gewoon mijn ding kunnen doen en zeker in deze tijden.

Reputatie 7
Badge +17

Dag allemaal. De melding is verwerkt en is opgepakt door de achterliggende betrokken afdelingen. Er wordt onderzocht waar dit (terugkerende) probleem vandaan komt en hoe we dit kunnen oplossen. 
Ik vermoed dat jullie orders morgen worden in de loop van de ochtend worden verwijderd uit het systeem. Dit betekent dat je vanaf dan weer nieuwe bundels kunt opwaarderen. Dit kunnen wij helaas niet doen in het weekend en gebeurt alleen op werkdagen. De timing is dus verschrikkelijk. :sob:

Ik hoor graag van jullie of het morgen middag wel of niet is opgelost. 

Volgens mij is het verholpen.

Voor nu is het verholpen heb ik het idee.

Reputatie 7
Badge +30

Gelukkig maar! Heel fijn om te lezen. Mochten jullie hier in de toekomst onverhoopt weer tegenaan lopen, laat het dan gerust weten! 

ik heb nu weer hetzelfde probleem ik wil dat het zo snel mogelijk word opgelost!

Hier ook zelfde probleem wederom, waarom geen goede structurele oplossing ???

Reputatie 7
Badge +30

@Wesley28 bij jou zijn ze er inmiddels weer door toch? Erg vervelend dat je hier weer tegenaan gelopen bent. Ik ga dit doorgeven!

 

@Aart1975 om welk 06-nummer gaat het? Wil je dat in je profiel zetten? Ik zie geen 06-nummer met onbeperkt data onder jouw klantnummer, namelijk.

@Marcia_ zojuist het klantnummer wat bij het desbetreffende nummer hoort in het profiel gezet.

 

Hoor graag van u

Groeten,

Aart Last