Beantwoord

facturen inzien op MijnKPN en app lukt niet

  • 20 February 2019
  • 7 reacties
  • 420 keer bekeken

Hier precies t zelfde....
Krijg via app of rechtsreeks via website van kpn.com de melding facturen kunnen niet worden geladen

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Marina_ 20 February 2019, 19:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Cinderella, Dat is niet handig. We hebben de app en de webversie van MijnKPN getest, maar zelf ondervinden we geen problemen op dit moment. Zie je de facturen weer of nog niet? Zo niet, dan kan ik je de facturen ook mailen en ga ik uitzoeken waarom je de facturen niet kunt bekijken. Zou je daarvoor je 06-nummer, je postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf)
Reputatie 7
Badge +19
Ik heb geen bericht meer van je gehad. Mocht je later nog vragen hebben, kom dan gerust bij ons terug!

Ik krijg ook steeds facturen kunnen niet geladen worden zowel in de webversie als de app.

Ook ik krijg steeds die melding dat facturen niet geladen kunnen worden. Niet voor het eerst overigens.

Op het Telfort forum ook berichten van gelijke strekking.

 

Reputatie 7
Badge +25

Hallo allen, er was inderdaad een storing m.b.t. het opvragen van de facturen in MijnKPN. Sinds enkele uren moet het inmiddels wel weer lukken. Bij jullie ook? Excuses voor het ongemak!

Bij MijnTelfort nog geen mobiele facturen zichtbaar.

Â