Beantwoord

Facturen komen binnen op oud mailadres

  • 7 May 2020
  • 3 reacties
  • 110 keer bekeken

 

Bij mij hetzelfde probleem. In mijnkpn staat het goede e-mailadres. Facturen komen binnen op oude en inmiddels gewijzigde e-mailadres wat bij Tele2 bekend was.

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 12 May 2020, 14:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hi @rader, ik begrijp dat je MijnKPN al gecontroleerd hebt, maar dat je toch de facturen niet op het juiste e-mailadres ontvangt. Dat is niet de bedoeling natuurlijk, ik help je graag verder.

Gaat het om facturen van je mobiele abonnement, of juist om een abonnement voor thuis? En kan je voor mij jouw gegevens toevoegen aan je forumprofiel? Het gaat in ieder geval om je postcode, huisnummer, eventueel mobiel nummer en klantnummer, laatste 3 cijfers van het IBAN rekeningnummer en de geboortedatum. Laat je het weten wanneer je ze hebt toegevoegd?

@Alexa_  profiel ingevuld

Reputatie 7
Badge +19

@rader Dankjewel, ik zie alleen nog niet alle gevraagde gegevens staan. Kan je deze nog voor me toevoegen en mijn vragen hierboven beantwoorden? Dan help ik je graag verder.