Beantwoord

Facturen van iemand anders in huis in mijn KPN ID

  • 16 May 2020
  • 6 reacties
  • 320 keer bekeken

Ik wil mijn KPN ID verwijderen. Ik krijg namelijk steeds facturen die niet van mij zijn, maar van iemand anders in het huishouden. Verder gebruik ik het nooit, dus ik verwacht niet dat ik het ga missen. Hoe kan ik het hele account verwijderen? De website van KPN maakt het onmogelijk dit te doen, er is nergens een optie aanwezig om je account te verwijderen

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 20 May 2020, 11:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Volgens mij kan dat niet. Wat wel kan is dat andere mensen in uw huishouden hun eigen KPN id aanmaken. Met daaraan hun eigen email adres. Dan ontvangen ze zelf hun eigen facturen. Dat is de juiste weg volgens mij.

Rekening papier op fysiek adres of via e-mail?

Over enige tijd vervalt de bijlage van de factuur in e-mail. Daar staat dan alleen nog het bedrag vermeld. Om de hele factuur te zien, met ook specificatie, móet je dan inloggen op het MijnKPN Account.

Waarschijnlijk kan een moderator bij dat éne abonnement het e-mail adres v.d. factuur aanpassen. Via het Account kan je alleen het fysieke adres aanpassen gek genoeg.

Reputatie 7
Badge +24

Over enige tijd vervalt de bijlage van de factuur in e-mail. Daar staat dan alleen nog het bedrag vermeld. Om de hele factuur te zien, met ook specificatie, móet je dan inloggen op het MijnKPN Account.

Gatverdame, waarom doet KPN dit? 🤬 Ik wil gewoon een volledige factuur met specificatie in de mail. Voor in mijn boekhouding. Als ze 1 of ander waardeloos pdf-je sturen moet ik straks alsnog inloggen om de facturen op te halen 😡

Nick83 schreef: Als ze 1 of ander waardeloos pdf-je sturen

Er zit helemaal geen pdf meer bij. De mail blijft zoals ie nu is met vermelding van het totaalbedrag. Verder niks. De pdf factuur is dan alleen nog op te halen via MijnKPN.

Het is ook irritant. Ik sla al jaren de mails met facturen op om ze op die manier te bewaren. Dat ‘systeem’ gaat ook naar de klote.

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb een bedrijf met 10-tallen leveranciers en afnemers. Je moet je eens voorstellen wat voor extra werk dat op zou leveren als die dat allemaal zo zouden doen. Onvoorstelbaar...

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @Levivm, welkom! Je hebt een KPN ID en daar is, zoals ik het begrijp, een product aan gekoppeld van iemand uit jouw huishouden. Als dat inderdaad zo is, dan zul je ook van dat product de facturen zien. Om dat te stoppen kun je het product ontkoppelen. Log daarvoor in op je MijnKPN en kies in de bovenbalk voor Producten. Op de pagina die dan volgt zie je alle gekoppelde producten. Daaronder staat een link om te ontkoppelen. Nadat je dit gedaan hebt zul je geen facturen of overige info van dat abonnement meer kunnen zien. 

Als je, nadat je dit gedaan hebt, echt het hele KPN ID weg wilt hebben, dat kan ook. Dit gebeurt automatisch als je een jaar lang niet inlogt. Wil je het sneller, dan kan ik een verzoek doorzetten voor verwijdering. Zorg dan wel dat er op dat moment geen enkel product meer aan gekoppeld is.