Beantwoord

Facturen voor belastingaangifte

  • 13 May 2019
  • 10 reacties
  • 1454 keer bekeken

Beste KPN,

Ook ik probeer via MijnKPN de facturen van 2018 terug te vinden ivm belastingaangifte. Helaas kan ik ze niet meer terugvinden. Kunnen jullie aangeven hoe ik hier alsnog aan kan komen? Bvd!

Grt.

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Marina_ 14 May 2019, 11:45

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @Nates, Ik kan je de facturen mailen die je mist. Heb je de facturen nodig van je mobiele abonnement, van je abonnement voor tv/internet of van beide abonnementen? Ik ga ervan uit dat het je gaat over de facturen van januari t/m mei 2018. De rest kun je nog wel vinden in MijnKPN. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Graag bij klantnummer mobiel het mobiele nummer aanvullen. Dan kan ik de benodigde facturen mailen. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? :)
Goedemorgen Marina, graag van het abonnement voor tv/internet. Ik zal mijn profiel zsm aanpassen!

AANGEPAST!!
Reputatie 7
Badge +19
Bedankt @Nates, De facturen van januari t/m mei heb ik gemaild. Heb je de andere facturen van 2018 nog gevonden op MijnKPN?
Bedankt! Klopt het dat ik ze nog niet heb ontvangen in mijn mailbox? Ik heb de fakt. van juni tm dec idd zelf kunnen achterhalen!
Reputatie 7
Badge +19
Ik heb ze vanochtend al verstuurd naar het e-mailadres die je ook gebruikt voor je forumaccount. Heb je al gekeken tussen de spam/ongewenste berichten?
Alles nagekeken maar niets in spam of andere inbox. Heb je het naar hetnet account gestuurd?? Heb je de naam goed geschreven? Deze staat nl verkeerd in jullie systeem dus miss kan het hier aan liggen?
Reputatie 7
Badge +19
@Nates, Ik heb het e-mailadres gebruikt die je ook gebruikt om mee in te loggen op je forumprofiel. Ik heb ze daar nog een keer naar toe gestuurd. Wil je het nog eens controleren?
Echt vreemd, krijg wel via het forum melding dat je hebt gereageerd maar echt geen mail met daarin de fakturen...ik heb geen idee waar dat door komt want ik check spam enz.
@Marina_ Nog steeds niets binnen. Kun je ze aub naar *********@live.nl sturen

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy, toegevoegd aan forumprofiel
Reputatie 7
Badge +19
@Nates, Vreemd dat je ze niet hebt ontvangen op het e-mailadres die bij ons bekend was. Ik zie dat het e-mailadres in ons systeem al is aangepast, daardoor ga ik ervan uit dat je de facturen via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

Reageer