Beantwoord

Factuur e-mailadres wijzigen

  • 8 April 2020
  • 9 reacties
  • 405 keer bekeken

Ik heb het zelfde probleem en kan het mailadres waar facturen naar toe worden gestuurd nergens wijzigingen in MijnKpn…. er mist een letter in het factuurmailadres, welke ik al eens telefonisch had gevraagd te corrigeren, zonder succes helaas. Het adres in mijn KPNID is het correcte… wie kan dit oplossen?

 

Alvast dank!

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Susan_ 10 April 2020, 10:27

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Elbeok, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Ik begrijp dat het niet lukt om je factuur e-mailadres te wijzigen, dat is geen probleem! Dan help ik je graag verder :blush:  Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer? Kan je ook aangeven om welk product het gaat (of welke producten) waarvan het factuur e-mailadres aangepast moet worden? Geef even een seintje als je het hebt ingevuld, dan duik ik de systemen in om dit recht te zetten!

Hallo Susan,

 

Dacht dat het automatisch gevuld zou zijn via mijn zakelijke KPN ID… ik stuur je even een PB.

 

Reputatie 7
Badge +21

@Elbeok, bedankt voor je privéberichtje! Ik heb hiervoor een ticket aangemaakt. Als het goed is, wordt het binnen 3 werkdagen opgepakt. Ik ga er vanuit dat het na het paasweekend opgepakt wordt en je de volgende factuur op het juiste e-mailadres krijgt! 

Perfect en dank nogmaals!!

 

Fijne Paasdagen

Reputatie 7
Badge +21

Graag gedaan tot zover en fijne dagen gewenst!

Reputatie 7
Badge +21

@Elbeok, ik heb privé een berichtje gehad dat het niet gewijzigd is. Dan heeft de achterliggende afdeling mijn bericht hierin niet gehad ben ik bang. Dit kon gebeuren omdat het om (klein) zakelijk gaat. Helaas kan ik niks anders meer proberen. Zou je via 0800-0402 contact willen opnemen hierover? Je kan dan doorverbonden worden met de juiste afdeling om het alsnog geregeld te krijgen!

Hallo Susan,

De reden dat ik het via het forum probeerde was dat het via bellen naar 0800-0402 niet lukte… daar werd ik steeds doorverwezen naar online aanpassen. 

 

Mij bekruipt nu een gevoel van ‘kastje naar de muur'…. en ik kan niet begrijpen dat het zo lastig is om een emailadres aan te passen. En daar bovenop snap ik niet dat er niets wordt gedaan, wanneer jullie een foutmelding krijgen als je iets naar dat foutieve adres sturen…

 

Jammer….

Reputatie 7
Badge +21

@Elbeok heb je dan wel een collega aan de telefoon gehad? Spreek in 'iemand spreken' bijvoorbeeld of laat hem overgaan tot je iemand te spreken krijgt. Dan zou je gewoon geholpen moeten kunnen worden hiermee. Zij hebben namelijk ook de mogelijkheid om (klein)zakelijk te regelen, ik helaas niet of in mindere mate. 

We nemen het zeker wel serieus! Je kan ook proberen met ons te chatten hierover. Ga via onze website naar administratie en scroll naar beneden naar het kopje 'ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'.

Dank voor de tips… inmiddels iemand gesproken en hopelijk lukt het nu om het aan te passen!!

Reageer