Beantwoord

Factuur emailadres klopt niet, wijzigen lukt niet

  • 3 May 2021
  • 3 reacties
  • 30 keer bekeken

Factuuremailadres onjuist

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 4 May 2021, 11:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

lukt mij niet om diete wijzigen 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Avana, wat flauw dat het niet lukt!

Probeer je hem te wijzigen via je MijnKPN account? Waar gaat het mis? 

Zou je je gegevens (naam-, adresgegevens en geboortedatum) in willen vullen in je profiel  en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het juiste mailadres én de laatste 3 cijfers van je IBAN in het opmerkingenveld noteren, dan zal ik kijken of het mij wél lukt om hem aan te passen!

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!