Vraag

factuur inzien

• 1 juni 2018
  • 1 reactie
  • 73 keer bekeken

Onmogelijk om je factuur in te zien!!!! Elke keer wordt je weer teruggeknikkerd naar MijnKpn....wat een ergernis.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Goedenavond Mirjambb, welkom op het Forum.
Ik lees een boel frustratie om je KPN factuur te kunnen inzien, terwijl dat toch echt heel simpel zou moeten zijn! Begrijp ik goed dat je in MijnKPN de factuur wil inzien, en dat je hier uitgeknikkerd wordt? Of juist andersom, dat je gebruik moet maken van MijnKPN? Het is namelijk mogelijk om je factuur gewoon via e-mail te ontvangen, met een PDF bestand, die je dan kan inzien op het moment dat je hem hebt ontvangen. Wanneer je geen KPN abonnement meer hebt, is het niet meer mogelijk om in MijnKPN te komen en je facturen te bekijken. Ik kan gekoppeld aan jouw KPN ID geen producten vinden, dus ik kan helaas niet controleren op dit moment of je producten bij KPN hebt en of de instelling voor jouw facturen via e-mail goed staat. Mocht het om één bepaalde factuur gaan, kan ik die uiteraard ook nasturen. Hiervoor heb ik wel wat meer gegevens nodig, zou je die willen geven via een privébericht?

Reageer