Beantwoord

Factuur later betalen kan niet

  • 25 March 2019
  • 9 reacties
  • 884 keer bekeken

Zou graag 3 april de factuur willen betalen ipv 30 maart!! Maar dat kan niet, nou dat kan wel. Betaal altijd optijd mijn facturen. Doe ik dat niet word ik afgesloten. Vind het een beetje onzin. Al jaren klant en dan krijg je dit!!!!

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Marina_ 28 March 2019, 15:00

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag @M.a.a.r.t, Welkom op het forum. Ik begrijp dat je jouw factuur later wilt betalen, maar dat dit niet kan. Je hebt het geprobeerd via onze website op deze pagina of heeft een collega dit gezegd? Ik kijk in ieder geval graag voor je of er nog een mogelijkheid is en je jouw factuur 3 april kan betalen i.p.v. 30 maart. Over welk abonnement gaat het precies? Over je mobiele abonnement of over je abonnement voor internet/tv? Zou je jouw 06-nummer, je postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan kan ik bekijken of er nog een mogelijkheid bestaat om je factuur later te betalen. Stuur je hier weer een bericht als je de gegevens hebt toegevoegd?
Het gaat om internet,telefoon en televisie. Postcode ****. Heeft iemand van de chat gezegd.

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy, toegevoegd aan forumprofiel

Reputatie 7
Badge +19
Heeft mijn collega verder nog toelichting gegeven? Ik help je graag verder om uit te zoeken wat de mogelijkheden zijn, maar zie je gegevens nog niet terug in je forumprofiel. Zou je je gegevens daar willen vermelden? Je 06-nummer en klantnummer zijn noodzakelijk om je verder te helpen. Daarnaast kun je zelf nog eens kijken via www.kpn.com/betaalafspraak. Misschien lukt het je daar al mee om je factuur later te betalen.
Dat het niet kon. Mijn huisnummer is **

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy, toegevoegd aan forumprofiel

Reputatie 7
Badge +19
@M.a.a.r.t, Ik heb het idee dat je mijn reacties niet goed leest. Het 06-nummer en klantnummer zie ik nog niet terug in je forumprofiel, waardoor ik je niet verder kan helpen. Als je wilt dat ik naar de mogelijkheden kijken, kun je jouw gegevens vermelden in je forumprofiel en niet in dit topic. Als je jouw gegevens plaatst in dit topic staan je gegevens openbaar.
SORRY marina, mijn klantnummer is ********** mijn mobiele nummer is 06********

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 7
Badge +19
Bedankt @M.a.a.r.t, Ik kan ervoor zorgen dat je later betaalt, maar dan moet het volledige openstaande bedrag overgemaakt worden. Het gaat dan over de factuur van februari en van maart. In MijnKPN kun je zien over welk bedrag het gaat. Als je daar akkoord mee gaat, maak ik het in orde.
ooo echt....tuurlijk ga ik het hele bedrag betalen. Dit zal nooit meer gebeuren..heb de factuur boven aan gelegd dus als het kan ga ik deze gelijk betalen 3 april. Heel erg bedankt👍🏻
Reputatie 7
Badge +19
@M.a.a.r.t, Ook ik krijg de melding dat het niet lukt om de factuur uit te stellen. Het zou wel mogelijk moeten zijn om een afspraak te maken. Ik wil je vragen om contact op te nemen via 0800-0402 optie 2 en te vragen naar de financiële afdeling voor het maken van een betaalafspraak.

Reageer