Beantwoord

Factuur naar ander email-adres sturen

• 12 oktober 2017
  • 4 reacties
  • 174 keer bekeken

Op welke manier kan ik de maandelijkse facturen naar een ander mail-adres laten sturen? Dit andere mail-adres is ook van mij.

Admin: topic verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door Joran 13 november 2017, 16:40

Ik kreeg zojuist de melding dat het is aangepast. Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen 😉 De volgende factuur wordt naar het goede adres gestuurd. Sorry dat dit zoveel tijd in beslag heeft genomen @JVeen!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Dat kan heel makkelijk via Mijn KPN

Bedankt voor uw antwoord. Ondanks dat mijn "nieuwe" mail-adres daar vermeld staat, krijg ik mijn facturen nog steeds op het "oude" mailadres.
Blijkbaar moet ik het nieuwe mail-adres nog op een andere plek vermelden.
Reputatie 7
Badge +28
Welkom JVeen, ik kijk graag met je mee wat er mis gaat. Als ik de facturen erbij pak lijken deze inderdaad naar een oud Het Net adres te worden verstuurd. Dit terwijl het ingestelde e-mailadres anders is. Ik stuur je een priv├ębericht om hier duidelijkheid over te krijgen, vervolgens stuur ik onze technische dienst aan om dit recht te zetten.
Reputatie 7
Badge +28
Ik kreeg zojuist de melding dat het is aangepast. Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen 😉 De volgende factuur wordt naar het goede adres gestuurd. Sorry dat dit zoveel tijd in beslag heeft genomen @JVeen!

Reageer