Beantwoord

factuur naar ander emailadres

Ondanks ook al eens via de chat gevraagd te hebben om dit te veranderen lukt het niet om een factuur naar een ander emailadres te krijgen. Zelf is het niet te vinden via mijnkpn.
Graag zou ik een manier willen om dit toch voor elkaar te krijgen. Dan komen alle facturen namelijk op hetzelfde adres
Berend Sietze
icon

Beste antwoord door Vikash 20 december 2018, 11:53

Het e-mailadres is inmiddels aangepast van @BSmini41. De facturen zullen vanaf nu naar dit e-mail adres verstuurd worden.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +13
Goedemiddag @BSmini41. Wat vervelend dat het nog niet is gelukt om het contact e-mailadres te wijzigen. Ik zal je hierin verder helpen. Om het abonnement erbij te kunnen pakken heb ik wat gegevens van je nodig. Zou je je KPN Forum profiel (Dit blijft alleen maar zichtbaar voor de Moderators) willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Laat je mij weten wanneer je je gegevens hebt achtergelaten? We horen graag van je!

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Reputatie 7
Badge +13
Bedankt voor je gegevens. Je ontvangt zo een privébericht. Zou je daar het juiste e-mailadres willen doorgeven? Ik zal het dan gelijk voor je aanpassen.
Reputatie 7
Badge +13
Het e-mailadres is inmiddels aangepast van @BSmini41. De facturen zullen vanaf nu naar dit e-mail adres verstuurd worden.

Reageer