Beantwoord

Factuuradres en automatische incasso aanpassen lukt niet in MijnKPN

  • 13 november 2017
  • 2 reacties
  • 137 keer bekeken

Hallo,

Ik probeer al geruime tijd mijn factuuradres en automatische incasso aan te passen in mijn KPN maar krijg telkens de meldingen dat het ophalen van nieuwe gegevens niet mogelijk is.

Hoe kan ik deze wijziging alsnog doorgeven ??

Admin: titel aangepast zodat je bericht beter is te vinden
icon

Beste antwoord door Bart_ 16 november 2017, 13:24

Hallo Patrickroth en van harte welkom op het Forum. Wat apart: log je in via de app? Je zou ook eens rechtstreeks kunnen inloggen, wellicht lukt het dan wel. Als je er helemaal niet uitkomt kan ik je uiteraard ook helpen!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hallo Patrickroth en van harte welkom op het Forum. Wat apart: log je in via de app? Je zou ook eens rechtstreeks kunnen inloggen, wellicht lukt het dan wel. Als je er helemaal niet uitkomt kan ik je uiteraard ook helpen!
Reputatie 7
Badge +19
Hallo Patrickroth! Ik heb geen reactie meer van je gezien, dus ik ga er vanuit dat het probleem inmiddels is opgelost. Als ik toch nog iets voor je kan doen dan hoor ik dat graag van je!

Reageer