Beantwoord

Foutcode 52049 bij aanvragen extra GB

  • 15 January 2021
  • 1 reactie
  • 90 keer bekeken

Goedenavond KPN,

Daarnet kreeg ik dezelfde melding: "De bestelling is niet gelukt. Technische foutcode 52094"

Ik heb de mijnKPN app opnieuw opgestart, geen succes.

Ik heb mijn telefoon opnieuw opgestart, geen succes.

Vervolgens heeft een vriend zijn hotspot gestart en ben ik verbonden met zijn hotspot, opnieuw de mijnKPN app geopend en de aanvraag opnieuw gedaan. Succes.

Wat lijkt voor mij het probleem te zijn ? Dat de mobiele dataverbinding nadat de bundel op is te langzaam is voor de mijnKPN app.

Kan dit gecontroleerd worden ?

Groeten,

Sven

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 21 January 2021, 19:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op ons forum, @Sv3nn, goed dat je even contact opneemt. Als ik het goed begrijp, lukte het je niet om extra data aan te vragen nadat jouw bundel op was. Het zou inderdaad kunnen komen doordat de snelheid enorm verlaagd wordt als je geen data meer hebt. Je kunt veel van onze bundels ook activeren via SMS, misschien is dat een optie voor de volgende keer. Bij een Unlimited Data kun je 1 GB toevoegen door een sms met NL1000 AAN te sturen naar 1266.