Foutmelding bij het inloggen op de MijnKPN app #0025

• 1 maart 2018
  • 8 reacties
  • 3054 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +12
  • Community manager
  • 1885 reacties
Krijg je bij het inloggen op de MijnKPN app de volgende foutmelding? Communicatiefout. Er kan geen beveiligde verbinding worden gemaakt. Controleer uw (netwerk) instellingen en probeer het opnieuw (#0025). Voer dan de onderstaande stappen uit om deze foutmelding op te lossen;

Updaten van de MijnKPN app
Hieronder vind je de stappen om de app op je iOS of Android toestel een update te geven.

Voor Apple:
1. Open de App Store op je toestel. Deze is te herkennen aan een blauw icoontje met een A.
2. Ga onderin het scherm naar het tabblad Updates.
3. Zoek de MijnKPN app op in de lijst met apps en tik op “Werk bij”. Als er “open” staat achter de app en je kan niet inloggen, volg dan de methode hieronder beschreven.
4. Zie je een niet-gesloten cirkeltje achter de MijnKPN app, dan betekent het dat de app momenteel wordt bijgewerkt.
5. Is het updaten klaar, dan verschijnt de knop Open achter de app.

Voor Android:
1. Open de Google Play Store-app.
2. Tik op Menu (3 horizontale streepjes) > vervolgens “Mijn apps en games”.
3. Apps waarvoor een update beschikbaar is, bevatten het label “Updaten”.
4. Tik op “Alles updaten” om alle apps te updaten. Of zoek de MijnKPN app en tik op “Updaten”.

De MijnKPN app opnieuw installeren
Lukt het ook na het updaten niet om in te loggen op de MijnKPN app, installeer de app dan opnieuw. Dit doe je door de app van je telefoon te verwijderen en vervolgens de laatste versie van de MijnKPN app in iTunes of de Google Play Store te downloaden.

Heb je nog vragen?
Kom je er niet uit met updaten of de app opnieuw installeren, stel dan hieronder je vraag. Wij helpen je dan graag verder. In de tussentijd kan je ook via de website inloggen op: https://account.kpn.com/#/

8 reacties

Prima oplossing het werkt weer
Upgrade helpt niet, de fout blijft. Een soort loterij?
De internet verbinding is goed. Alléén (Mijn)KPN geeft een communicatiefout.
Wat betekent de foutboodschap precies? In welke situatie, onder welke condities geeft de app deze?
Vage verhalen zoals bovenstaand frustreren alleen.
Reputatie 7
Badge +17
Goedemiddag @Vrijdag en welkom op het forum. Wat vervelend dat het niet lukt om in te loggen in Mijn KPN. Meestal kan je dit probleem verhelpen door de app volledig te verwijderen en opnieuw te installeren. Mocht dit het probleem niet verhelpen dan zou ik je willen vragen om het ook op een andere apparaat te testen .
Dag Vikash,

Je geeft geen antwoord op de vraag. De maatregel die het probleem omzeilde ("oplossing"was het niet, dat zou een zindelijker upgradepath zijn) was het herinstalleren en vervolgens herstarten van de smartphone.

Een antwoord op de de vraag ".Wat betekent de foutboodschap precies? In welke situatie, onder welke condities geeft de app deze?" zou aardig zijn.

Danny
Reputatie 7
Badge +17
Vanaf 1 maart is het certificaat voor de oudere app-versies verlopen. Je ziet dan de foutmelding "communicatiefout (#0025)" als je gebruik maakt van de oudere app-versie. Er kan op dat moment geen beveiligde verbinding worden gemaakt. Controleer je (netwerk) instellingen en probeer het opnieuw. Dit probleem is inderdaad te verhelpen door de nieuwste app-versie te gebruiken.
DE app werkt wel weer maar is enorm traag en de verbinding laat enorm te wensen over, terwijl ik bijvoorbeeld Netflix gewoon kan bekijken, ook Youtube etc geeft geen problemen.
ik krijg mijn kpn Ap wel geinstalleerd maar wordt niet geaccepteerd met mijn KPN ID op mijn tablet terwijl dezelfde gegevens op mijn laptop wel goed gaat. Ook op mijn mobiel heb ik hetzelfde probleem. ik heb hem verwijderd en heb het opnieuw geprobeerd met het zelfde resultaat.
krijg steeds de melding dat ww/emailadres niet juist zijn, tik het zichtbaar in, controleer maar wordt steeds afgewezen. Ik zit nu op mijn laptop en ben ingelogd dus de gegevens zijn goed. Meer mensen problemen?

Reageer