foutmelding in app, internet traag

  • 23 maart 2018
  • 1 reactie
  • 50 keer bekeken

op mijn app krijg ik de melding communicatiefout, ik heb geen beveiligde internet verbinding, op mijn laptop gaat t prima. ook is internet op mijn mobiel tergend traag, heel vervelend

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Marley3328, welkom op het Forum!
Bedankt voor je bericht. Wat betreft de communicatiefout, dit is in de MijnKPN omgeving? Ik heb deze fout zelf ook gehad, dat heeft te maken met een update. Als het goed is en als je in de store kijkt, ik er een update beschikbaar voor de MijnKPN app. Gaat het om een andere app, hoor ik dat graag 🙂
Wat betreft de snelheid, dat lijkt me erg irritant! Ervaar je dit alleen op je mobiele toestel? En gaat dan het om WiFi of als je internet gebruikt via 3G/4G? Wanneer je weer in MijnKPN kan, kan je ook je internetbundel even nakijken. Trager internet kan zijn omdat de bundel misschien op is voor deze maand. Ik hoor graag van je!

Reageer