Beantwoord

Foutmelding na invoeren klantnummer

  • 3 oktober 2019
  • 2 reacties
  • 90 keer bekeken

Ik vul het klantnummer in zoals opgenomen in bankafschrift en krijg steeds een foutmelding!

*afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Susan_ 7 oktober 2019, 09:09

Goedemorgen @nikos37, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat raar dat het klantnummer niet overeenkomt met wat je op jouw bankafschrift vind! Heb je de mail nog die je in het begin van je contract hebt gekregen? Hier staat hij ook op vermeld.

Mocht het niet lukken dan kijk ik graag met je mee om het op te lossen. Wil je jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer (die jij kan vinden)? Dan kan ik het even controleren en aangeven waarom het fout gaat (indien ik de reden kan vinden!).
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @nikos37, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat raar dat het klantnummer niet overeenkomt met wat je op jouw bankafschrift vind! Heb je de mail nog die je in het begin van je contract hebt gekregen? Hier staat hij ook op vermeld.

Mocht het niet lukken dan kijk ik graag met je mee om het op te lossen. Wil je jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer (die jij kan vinden)? Dan kan ik het even controleren en aangeven waarom het fout gaat (indien ik de reden kan vinden!).
Reputatie 7
Badge +21
@nikos37, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of het inmiddels gelukt is met je klantnummer? Zo niet, dan help ik je alsnog graag verder 😉

Reageer