Beantwoord

Foutmelding Windows MijnKPN app

• 2 mei 2016
  • 4 reacties
  • 335 keer bekeken

Sinds enkele weken krijgen mijn vrouw en ik de volgende foutmelding op onze MijnKPN Windows app; Door een technische storing kunnen bepaalde gegevens niet opgehaald worden. Excuses voor het ongemak.

Als we ok klikken krijgen we wel ons verbruik en facturen, maar kunnen geen aanpassingen doen bij abonnement. Er staat daar dat het ophalen van gegevens (tijdelijk) niet mogelijk is. De app is opnieuw geinstalleerd, maar dat geeft geen oplossing.

Admin: onderwerp aangevuld i.v.m. vindbaarheid. 

icon

Beste antwoord door Han31 19 mei 2016, 20:19

Hoi Alex, het probleem is inderdaad opgelost. Bedankt!

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Hoi , welkom op het forum! Vervelend dat je MijnKPN app niet volledig functioneert :( Op welk apparaat gebruik je onze app? Wat gebeurt er als je inlogt via onze website? Kun je dan wel wijzigingen aanbrengen in je abonnement? Indien dat het geval is, lijkt er iets mis in de koppeling tussen de app en onze database. Hiervoor kan ik een achterliggende afdelinig aansturen. Daarvoor heb ik wel wat gegevens van je nodig. Reageer op m'n priv├ębericht en ik maak een melding voor je aan. 

Hallo Justin, ik gebruik zelf een Lumia 625 met Windows 8.1 en mijn vrouw gebuikt een Lumia 640 met Windows 10 en we kunnen wel wijzigingen aanbrengen op jullie website. Het vreemde is dat het wel een jaar goed gewerkt heeft, maar nu een week of 4 niet meer. Nu moet ik zeggen dat mijn vrouw eerst pre-paid had en over is gegaan op sim only ( ook een week of 4 geleden) en dat het veel problemen heeft gegeven om na die verandering KPN compleet op het goede tarief te brengen. Toen is er ook een achterliggende afdeling aan te pas gekomen, misschien dat daar het probleem ligt? Van het ene in het andere probleem gekomen? :)

Reputatie 2
Beste ,

Sinds gisteravond is er een nieuwe update beschikbaar van MijnKPN voor Windows Phone. Zou je willen kijken of jouw probleem hier mee opgelost is?

Alex

Hoi Alex, het probleem is inderdaad opgelost. Bedankt!

Reageer