Beantwoord

Foutmeldingen MijnKPN app?

• 24 januari 2018
  • 6 reacties
  • 390 keer bekeken

Waarom krijg ik constant foutmelding bij het openen van Mijn KPN app.
icon

Beste antwoord door Natasja_1 30 januari 2018, 13:58

Hoi @Florence72, welkom op het Forum! Het zou kunnen zijn dat er een tijdelijke storing is geweest met de MijnKPN app. Ik zie dat het bij Bernard is opgelost. Geldt dat ook voor jou? Zo niet, kan je de app verwijderen en opnieuw installeren? Hoor graag van je!
Ik heb geen reactie meer van je gehoord @Florence72. Geen bericht is vast goed bericht 🙂
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +19
hallo @Florence72
Het zou wel helpen als je verteld welke foutmelding je krijgt
Kun je dat nog even melden?
Technische storing ... @huistijger
Terwijl er geen storingen zijn, heb via de KPN chat al het een en ander gevraagd maar die konden mij ook niet verder helpen, Na allerlei acties genomen te hebben, (beetje vreemd). Heb ook via KPN Facebook chat mijn probleem voorgelegd, en hij is nu op dit moment bezig om mij te helpen en hij kwam wel op mijn account Mijn KPN. maar probleem is er nog, Ben op antwoord aan t wachten van de fb site.
Reputatie 4
Badge +5
hier ook mijnkpn app een storing , wegens technische storing kan er geen gegevens opgehaald worden
op 2 telefoons
Reputatie 4
Badge +5
nu doet alles het weer ,maar wel langzaam dus toch iets bezig geweest ergens bij kpn of ?
Reputatie 7
Badge +10
Hoi @Florence72, welkom op het Forum! Het zou kunnen zijn dat er een tijdelijke storing is geweest met de MijnKPN app. Ik zie dat het bij Bernard is opgelost. Geldt dat ook voor jou? Zo niet, kan je de app verwijderen en opnieuw installeren? Hoor graag van je!
Reputatie 7
Badge +10
Ik heb geen reactie meer van je gehoord @Florence72. Geen bericht is vast goed bericht 🙂

Reageer