Beantwoord

Geannuleerd (vast) abonnement verwijderen uit MijnKPN

  • 2 July 2023
  • 6 reacties
  • 57 keer bekeken

Willen jullie het geannuleerde abonnement uit mijn kpn verwijderen.

Deze is niet zichtbaar in de app maar wel op mijn KPN.

Mvg.

 

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 7 July 2023, 08:48

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @E.B.J, het abonnement laten verwijderen wil ik zeker voor je ingang zetten. Zou je jouw forumprofiel in willen vullen? Dan ga ik voor je aan de slag. 

Beste Jeroen, ik heb het profiel bijgewerkt.

mvg

Ernest Jager

Reputatie 7
Badge +19

Ik laat het geannuleerd abonnement voor je verwijderen @E.B.J 

Beste, ik heb deze vraag eerder gesteld echter ondanks toezegging is hier nog niets aan gedaan.

Wat mij verteld is dat er twee abonnementen staan, 1 actief en 1 inactief.

 

Admin: samengevoegd met eigen topic

Beste,

Nog steeds werkt de wifimanager niet, zie eerder vraag. Ondanks toezegging om dit op te lossen is dit blijkbaar nog niet gelukt.

Dit komt steeds in beeld ” Jouw internetverbinding is nog niet klaar voor de Wifi Manager. Probeer het later opnieuw”.

mvg EBJ

Reputatie 7
Badge +19

Ik ga er nogmaals voor je achteraan. Dit had natuurlijk al voor jou opgelost moeten zijn. 

Reageer