Beantwoord

gebruik email adres voor mijn KPN account

  • 18 October 2020
  • 1 reactie
  • 64 keer bekeken

Ik beheerde drie KPN accounts voor mijzelf, mijn dementerende vader en een oude tante.  Drie verschillende inlognamen en wachtwoorden. Werkte prima.  Op mijn vaders account gebruikte ik mijn prive email adres. als inlognaam.  Begin dit jaar overleed mijn vader en die KPN aansluiting is dus opgezegd.  Nu wil ik echter in mijn eigen account kijken maar moet dan een nieuwe identiteit aanmaken met een email adres.  Als ik echter mijn eigen email adres invul, zegt het systeem dat dat email adres al in gebruik is en kom ik inderdaad terecht bij de naam en gegevens van mijn vader. Wat moet ik  nu doen?  

icon

Beste antwoord door Robin_ 26 October 2020, 09:38

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +8

Hoi Aart, allereerst nog van harte welkom op ons forum!

Begrijpelijk dat je graag je account aan je eigen e-mailadres wil koppelen. Er zijn in principe twee opties. Zo kun je rechts bovenin onder "Profiel" het e-mailadres voor het bestaande account wijzigen naar een andere en met je eigen e-mailadres vervolgens een nieuwe ID aanmaken. Een andere optie is om onder "Producten" via "Ontkoppel product" het pakket te verwijderen en via "Product toevoegen" je eigen gegevens te koppelen.

Ik ben benieuwd of je zo verder bent gekomen!

Reageer