Beantwoord

Gebruik KPN-app met meerdere gebruikers

  • 8 April 2020
  • 9 reacties
  • 635 keer bekeken

Goedemiddag!

Ik heb voor mijn kinderen 2 abbootjes afgesloten bij KPN. Om het allemaal wat overzichtelijk te maken heb ik ze beiden aangemeld op het e-mailadres waar ik mijn KPN-abbo ook heb aangemeld.

Nu kunnen mijn kinderen niet via de KPN-app naar hun gebruiksoverzicht aangezien het mailadres ook je gebruikersnaam is…

Mvg, Mark

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Ward_ 8 April 2020, 22:46

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Klopt. Er is al lang geleden een verzoek dat er ook een gastaccount-mogelijkheid zou moeten zijn. Dat is er nog niet. Er is geen workaround, dus je zult het er even mee moeten doen (de kinderen tenminste).

Reputatie 7
Badge +22

Ik vind het echt apart dat het er nog niet is, zoiets had er allang moeten zijn. Ik begrijp heel goed van ouders dat ze dat onder controle willen houden wat hun kroost doen. Hopelijk komt KPN hier heel gauw met een oplossing.

Reputatie 7
Badge +10

Dit had volgens mij niet uitgemaakt. Ook al hadden ze een ander mailadres,dan nog is Helter Skelter  degene op wiens naam het abonnement staat en dus komt het in zijn/haar KPN app.

 

Simpele oplossing voor de kids om te weten hoeveel minuten of MB ze nog hebben: Ze kunnen zelf elk moment gratis bellen naar 1244 en dan leest de computer op hoeveel er verbruikt is en hoeveel er nog over is.

 

Ik neem maar even aan dat het daar uiteindelijk om gaat.

Reputatie 7
Badge +24

Tis een beetje stom geregeld. Maar er is maar 1 MijnKPN login. Hierin zijn alle abonnementen te zien. Er is niet voor elk abonnement apart een login voor MijnKPN. 

Reputatie 7
Badge +10

Als vader van kinderen met abonnementen die op mijn naam staat vind ik dat zeker niet stom geregeld. Ik wil absoluut niet dat ze zelf dingen zouden kunnen wijzigen. En met dat nummer wat ik hierboven gaf zijn ze tevreden want ze weten binnen 10 seconden hoeveel ze nog hebben die maand .

Reputatie 7
Badge +24

Als vader van kinderen met abonnementen die op mijn naam staat vind ik dat zeker niet stom geregeld. Ik wil absoluut niet dat ze zelf dingen zouden kunnen wijzigen. En met dat nummer wat ik hierboven gaf zijn ze tevreden want ze weten binnen 10 seconden hoeveel ze nog hebben die maand .

Niet wijzigen. Maar wel inzien. De jeugd wil helemaal niet bellen, die willen gewoon een app op hun foon. En hun eigen mb's delen naar een ander lid in de familie zou ook gewoon moeten kunnen. Zeker als ze wat ouder zijn. Of je partner. Gelijk de eigen facturen erbij.

Goedenavond,

Ik heb voor mijn beiden kinderen een kids abonnement afgesloten.

Als ik de abonnementen toevoeg aan MijnKPN app ziet mijn zoon zijn abonnement niet in zijn app. Zet hij zijn nummer in zijn app ziet hij die van zijn zus en hem.  Als ik het nummer van zijn zus toevoeg in mijn app verdwijnt beiden nummers weer in zijn app.

Hoe kunnen we dit oplossen?

 

groet Patty Peek

Reputatie 7
Badge +24

@Patty Peek dat kan niet opgelost worden. Zoals u het beschrijft werkt het gewoon. 2 jaar geleden al. En nu nog steeds.

Reputatie 7

Punt 7 in 

Punt 6 in

Punt 2 in

Punt 2 in

 

En wie weet hoeveel jaren er nog zullen volgen.