Beantwoord

Gebruikersnaam en wachtwoord MijnKPN onthouden

  • 7 August 2019
  • 21 reacties
  • 2595 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo, ik ben niet zo lang KPN-abonnee. Ik heb de volgende vraag: Ook al heb ik bij inloggen op MijnKPN aangegeven om mijn gebruikersnaam/wachtwoord te onthouden, toch staat er bij inloggen steeds een verkeerde gebruikersnaam n.l. mijn mobielnummer ipv de juiste gebruikersnaam. Dus moet ik het steeds aanpassen.
Hoe kan dit verholpen worden?
Mvg.
Bijnkers

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Marina_ 13 August 2019, 11:56

Bekijk origineel

21 reacties

Ligt eraan welke browser ook.

Hier Firefox. Dan juist niet bij inlogschermen het vinkje onthouden zetten. Maar wel kiezen voor opslaan v.h. wachtwoord (met inlognaam).
Bij een inlogvenster klik je dan eerst op het regeltje voor de naam, dan krijg je mogelijkheden en klik je op de gewenste.

Oude of verkeerde wachtwoorden via het wachtwoordenbeheer van je gebruikte browser verwijderen.
Bij Firefox. Klik op de 3 streepjes rechtsboven. Dan op opties. Vervolgens 'privacy & beveiliging'. Dan iets scrollen en kom je Aanmeldingen en wachtwoorden tegen. Onder 'opgeslagen aanmeldingen...' kun je ze beheren.
Reputatie 1
Kan KPN daar geen duidelijke uitleg aan geven b.v. wat per browser de procedure is? Groet, Bijnkers.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Bijnkers, bedankt voor jouw bericht!

Op het moment dat er een vraag over is, dan kunnen wij het uiteraard opzoeken en uitleggen. Maar het is een optie die elke klant persoonlijk kan invullen, wel of niet onthouden en verschillende browsers.

Heeft bovenstaande reactie van Peter jou in dit geval geholpen? Of gebruik je een andere internetbrowser en wil je daar nog meer informatie over? Want dan hoor ik graag om welke browser het gaat 😉
Reputatie 1
Laat maar ik voer steeds maar weer mijn ww/gebruikersnaam in. Deze discussies worden mij te ingewikkeld.
@Bijnkers
Misschien dat ik een handige tip voor je heb.
Ik gebruik Lastpass wachtwoordmanager zowel op computer als op de telefoon.

Een wachtwoordmanager met "superwachtwoord" is reuze handig in mijn optiek.
Reputatie 7
Badge +21
@Bijnkers, het is zeker niet mijn bedoeling om het ingewikkeld te maken. Ik ben alleen benieuwd of je de tips hebt opgevolgd, of dat je een andere browser gebruikt en hier informatie over wil ontvangen. Laat het maar weten, ik help je graag verder hiermee!
Reputatie 3
Badge +1
Laat maar ik voer steeds maar weer mijn ww/gebruikersnaam in. Deze discussies worden mij te ingewikkeld.
Idd hier ook last van, en idd wat word het weer ingewikkeld gemaakt...
Waarom kun je niet gewoon ingelogd blijven, zoals andere fora ?
Reputatie 1
Nogmaals: Als ik bij MijnKPN inlog, staat eronder "Uw wachtwoord/gebruikersnaam onthouden? " . Er staat niet bij "Welke browser gebruikt u?". Dus klik je op 'onthouden' en dus wordt er NIET onthouden. Zoek het maar uit als gebruiker, denk ik dan. En of iemand Firefox heeft of niet interesseert mij niet Ik gebruik net hoe het mij uitkomt : Chrome, Edge, Opera enz.
Reputatie 7
Badge +19
@wortellica en @Bijnkers, Susan is inmiddels met vakantie, dus neem ik het vanaf nu over. Hoe het kan dat de gebruikersnaam en wachtwoord van MijnKPN niet worden onthouden is niet duidelijk. Ik zet de vraag uit en hopelijk krijg ik hier snel een reactie op. Als je gebruik maakt van Chrome dan zou je de gebruikersnaam en wachtwoord handmatig kunnen instellen op https://about:blankvia Google Chrome. zodat de gebruikersnaam en wachtwoord van MijnKPN alsnog onthouden wordt. Staat onderstaande ook ingesteld?

Reputatie 1
Hallo Marina, waar vind ik wat je vermeldt bij "Staat onderstaande ook ingesteld"?
Reputatie 7
Badge +19
Ik zie dat de de link niet wordt gepakt. Je komt op de pagina uit als je deze stappen volgt:
  1. Open Chrome op je computer.
  2. Klik rechtsboven op Profiel Wachtwoorden.(zie afbeelding)
Hopelijk wordt er daar meer duidelijk waarom de gebruikersnaam en wachtwoord van MijnKPN niet onthouden wordt.

Reputatie 1
Bedankt Marina. Dat is tenminste een duidelijk advies. Vraag: Gaat dat bij browser Edge ongeveer op dezelfde manier?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Bijnkers, Heeft het geholpen in Chrome? Bij Edge werkt het op een vergelijkbare manier.

Instructies Edge: Selecteer in Microsoft Edge Instellingen en meer > Instellingen > Wachtwoorden en automatisch doorvoeren
Reputatie 1
Hoi Marina, zowel bij Chrome als bij Edge heeft jjouw advies geholpen. Bedankt en fijne avond.
P.S. De berichten van zowel Susan als van jou krijg ik in duplo.. Enig idee hoe dat komt?
Reputatie 7
Badge +19
@Bijnkers, Fijn dat het zo is opgelost! 🙂 Hopelijk heeft @wortellica hier ook iets aan. Je bedoeld dat je onze berichten dubbel krijgt? Op het forum zelf of krijg je e-mail notificaties dubbel?
Reputatie 1
Ik krijg de moderator's e-mail notificaties dubbel (misschien heeft @wortellica hier ook iets aan😊).
Reputatie 1
Correctie, jouw e-mailbericht van heden 15.08 uur dit keer driemaal ontvangen, alle drie op 15.08!😂
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Bijnkers, Vermoedelijk heb je in het eerste bericht van dit topic op 'topic volgen' geklikt. Je krijgt daarover een e-mail, een e-mail omdat je genoemd bent en dat je een nieuw bericht hebt. Klopt dat? Of krijg je drie indentieke e-mailberichten? Misschien kun je er printscreens van plaatsen? Dan kan ik het uit laten zoeken.
Reputatie 1
Ik krijg drie identieke berichten alle op hetzelfde tijdstip verstuurd, Om van alle drie identieke berichten een printscreen te maken is niet logisch : ze zijn namelijk identiek..
Reputatie 1
Ik krijg je vorige bericht voor de tweede keer. En nee, ik heb niet op 'topic volgen 'geklikt.
Reputatie 7
@Marina_ blijft je maar "mentionen" door jouw forumnaam met een @ er voor in het bericht op te nemen.
Daardoor krijg je twee mailtjes van dat bericht.
De eerste geeft dat er een nieuwe reactie geplaatst is en de tweede zegt dat je genoemd bent in een reactie.
Als het goed in krijgt Marina nu ook twee mailtjes van deze reactie.
Helaas gaat dat al jaren zo terwijl het beter zou zijn om in zo'n situatie alleen een mailtje te krijgen dat je genoemd bent in een reactie.

Reageer