Beantwoord

Geen aanpassing mogelijk in MijnKPN

  • 16 June 2021
  • 5 reacties
  • 40 keer bekeken

Hier exact hetzelfde probleem! Kan al enkele dagen geen aanpassingen meer doen. Ook product ontkoppeld en weer gekoppeld, helaas werkt het niet. Pagina's minutenlang open laten staan en er gebeurt niks.

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 23 June 2021, 20:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Luukluuk, welkom! Wat jammer om te lezen dat je hier tegenaan loopt :-(. Voor het wijzigen van je producten kan je ook contact opnemen met 0800-0402. De collega's helpen je graag verder. Niettemin moet het gewoon werken via MijnKPN natuurlijk. Welke foutmelding krijg jij? En welke diensten gaat het om? Het gaat om het e-mailadres waar je ook je forumprofiel aan gekoppeld hebt? Wil je je profiel aanvullen met je adres en klantnummer? Dan help ik je graag verder.

Hi Marcia, het moeten bellen voor inzien / wijzigen van gegevens is natuurlijk niet echt meer van deze tijd. Ik heb al meerdere mensen op dit forum gezien met hetzelfde probleem en het aanmaken van een nieuw account is ook niet de oplossing. Ik krijg, zelfs na minuten, half uur, wachten witte schermen als ik abonnement wil wijzigen, pakketten wil uitzetten / aanzetten. Het gaat inderdaad om hetzelfde e-mailadres en mijn gegevens heb ik toegevoegd maar gezien jullie reacties in de andere topics denk ik niet dat dit probleem snel opgelost gaat zijn.

Reputatie 7
Badge +30

Eens. Maar mocht je het snel geregeld willen hebben, is dat wel de beste optie voor nu. Ik zie inderdaad niet meteen iets geks, dus ik ga het uit laten zoeken door onze technische dienst. Wel nog een paar vragen: kan je een voorbeeld noemen van een extra optie die je aan wilde vragen?  En welke foutmelding krijg je dan? Of krijg je alleen een wit scherm? En is dit in zowel de app als de browser? Op welke apparaten probeer je het en op welke Windows/iOS/Android versie draaien deze?

Zowel het scherm 'overzicht' als de pagina's 'abonnement wijzigen' en 'extra opties wijzigen of toevoegen' zijn niet toegankelijk. De pagina's blijven een wit vlak weergeven (header van KPN laadt wel gewoon). Geen foutmelding dus maar de pagina's laden gewoon niet / blijven laden. Ik krijg geen informatie te zien.  Dit gebeurt zowel in de app als in de browser. Browser op zowel mijn laptop (Chrome) als op mijn smartphone (Android, Chrome) hetzelfde probleem. Laptop en smartphone zijn geüpdatet naar de meest recente versie.

Reputatie 7
Badge +30

Bedankt voor je uitvoerige uitleg! Ik heb het doorgegeven via een ticket aan onze technische dienst: zij nemen binnen een paar werkdagen contact met je op. Laat je nog even weten wat er uit gekomen is?